۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۰۹۸۶
عصام العماد:

غرب از تأثیرپذیری نقش انقلاب اسلامی در حرکت‌های مردمی هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ عصام العماد به نقش انقلاب اسلامی در خیزش‌های مردمی در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی از تأثیرپذیری نقش انقلاب اسلامی در حرکت‌های مردمی خاورمیانه و دیگر کشورهای دنیا هراسان هستند.
عصام العماد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عصام العماد، محقق علوم دینی در بازدید از نمایشگاه علوم قرآنی قزوین در جمع خبرنگاران به بیداری اسلامی در خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که ملت های مسلمان منطقه به تأسی از انقلاب اسلامی بیدار شده‌اند، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهترین الگوی مبارزاتی کشورهای مسلمان جهان محسوب می شود.

وی با بیان این که روح اسلام خواهی امروز در همه دنیا دمیده شده است، افزود: نظام سلطه از ترویج اندیشه های ناب اسلامی در جوامع غربی به شدت هراسان است.

العماد با اشاره به این که ملت های مسلمان خاورمیانه به برکت انقلاب اسلامی بیدار شده اند، خاطرنشان کرد: آنها خواستارتشکیل حکومتی اسلامی با محوریت مردم هستند.

این محقق علوم دینی با بیان این که استبداد و دیکتاتوری در دنیای امروز به زوال و نابودی رسیده است، بیان داشت: مردم کشورهای اسلامی از سال ها ظلم و جور حکام مستبد و دیکتاتور خود خسته شده اند و خواهان محاکمه آنها هستند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 را جرقه ای بزرگ در ذهن ملت های مسلمان منطقه دانست و افزود: روح امید بار دیگر با پیروزی نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)در دل مردم کشورهای اسلامی زنده و مردم حرکت های آزادی خواهانه خود را آغاز کردند.

العلماد با اشاره به این که کشورهای غربی از تأثیرپذیری نقش انقلاب اسلامی در حرکت های مردمی خاورمیانه و دیگر کشورهای دنیا هراسان هستند، خاطرنشان کرد: آنها همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا مانع این نقش آفرینی شوند.

این محقق علوم دینی با بیان این که استکبار جهانی در بیش از سه دهه اخیر با ترفند ها و توطئه های مختلف به دنبال کمرنگ کردن نقش انقلاب اسلامی در حرکت های جهانی بود، گفت: اما علیرغم همه این تلاش های مذبوحانه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به عنوان نگینی در همه دنیا می درخشد.

وی در ادامه سخنان خود، تغییر حکومت در کشورهای عربی را سبب اوج گیری دوباره قیام‌ها دانست و خاطرنشان کرد: امروز کشورهای غربی به ویژه آمریکا با کارشکنی در امور کشورها به دنبال سوء استفاده از قیام مردم منطقه هستند./950/پ202/ص
ارسال نظرات