۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۱۲۷۰۸
بخش پایانی/رییس جمهور:

عده ای با تهمت علیه پاک ترین دولت جوسازی می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور در جمع مردم اردبیل گفت: عده ای با انواع تهمت ‌ها به پاک ترین دولت سعی می‌کنند علیه دولت جوسازی ‌های متعددی را انجام دهند، مردم ایران به هوش باشند چرا که آنان می‌خواهند رد گم کنند.
محمود احمدي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، دکتر محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور کشورمان امروز در جمع مردم اردبیل با تشریح اوضاع و شرایط سیاسی منطقه، بیداری امت اسلامی را برخواسته از عمق ایمان و اعتقاد ملت‌ های مسلمان دانست و اظهار داشت: معادلات سیاسی منطقه به نفع ملت های مظلوم منطقه تغییر یافته، امروز دست ابرقدرت ‌ها از حاکمیت جهان اسلام کوتاه شده است.

وی با بیان اینکه نگاه امروز امت اسلامی توأم با توحید، عدالت، برادری، همبستگی و اعتراض به وضع موجود است، خاطر نشان کرد: ملت های مسلمان باید نسبت به توطئه ها و ترفندهای مختلف استکباری و استبدادی اخیر هوشیار باشند، استکبار به دنبال حمایت‌های ظاهری از حرکت‌ های مردمی است، اما در حقیقت هدف دشمنان جز کمک برای برقراری امنیت رژیم صهیونیستی نیست.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه عملکرد مدعیان برقراری دموکراسی را باید در عراق و افغانستان مشاهده کرد، ادامه داد:‌ استکبار با سیاست زور می‌خواهد اندیشه خود را به پیش ببرد و خود را به ظاهر مدعی آزادی و عدالت معرفی می‌کند، غافل از اینکه موضع ملت‌ های مسلمان منطقه در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی قاطع و مستحکم است.

وی با بیان اینکه موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه به خطر افتاده است، گفت:‌ امروز عدالت، آزادی،‌ توحید و برابری حق همه ملت‌ هاست و ناتو نمی ‌تواند با گلوله‌های سربی خود برای ملت ‌ها سعادت و خوشبختی را به همراه آورد.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت خود را موظف به خدمتگزاری به ملت ایران می داند، اظهار داشت:‌ چند ماهی است که عده‌ای تمام توان خود را بسیج کرده‌اند تا دولت را به تهمت ‌ها و افتراهای مختلف محکوم کنند، ‌این عده با انواع تهمت ‌ها به پاک ترین دولت سعی می‌کنند علیه دولت جوسازی ‌های متعددی را انجام دهند، مردم ایران به هوش باشند چرا که آنان می‌خواهند رد گم کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: این عده انگشت اشاره خود را به سوی دولت دراز کرده ‌اند، تا تمام فساد و رانت‌ ‌خواری‌ ها را به دولت منتسب کنند، در قضیه اخیر اختلاس بانکی عده‌ای دولت را متهم می‌کنند و با هجمه تبلیغاتی می‌خواهند دزدان اصلی را فراری دهند.

وی خواستار رسیدگی سریع به پرونده اختلاس از سوی قوه قضائیه شد و خاطر نشان کرد: ‌غفلت در اصلاح سیستم بانکی سبب شده که عده‌ای وام ‌های میلیاردی دریافت کرده اما افراد عادی در دریافت 10 میلیون تومان وام اولیه دستشان خالی بوده و نتوانند تسهیلات دریافت کنند.

رئیس جمهور در ادامه به تشریخ اهداف دور چهارم سفرهای استانی پرداخت و اظهار داشت: برنامه دور چهارم سفرها به گونه‌ای تنظیم شده تا با برپایی تجلیل از نخبگان و برجستگان استان اردبیل راه این تکریم و تعظیم را باز کنیم تا هرچند یک بار یاد و خاطره بزرگان و مفاخر هر استان گرامی داشته شود./935/پ202/ج
ارسال نظرات