۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۲۵۷۹۱
خطیب نماز جمعه خوی:

پشتیبانی از تولیدات داخلی گامی مؤثر در تحقق رهنمودهای رهبری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی شکوری با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: پشتیبانی از تولیدات داخلی و تقویت چرخه تولید از رسالت های دولت در سال جدید به شمار می رود.
امام جمعه خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان خوی با اشاره به محورهای پیام نوروزی مقام معظم رهبری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 91 بعنوان «تولید ملّی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» حل شدن مسئله تورم، بیکاری، استحکام اقتصاد داخلی، ناامیدی دشمنان و همچنین خنثی شدن توطئه های آنان را از ثمرات و برکات رونق تولیدات داخلی برشمردند.

وی در ادامه به تبیین رسالت های مردم و مسئولان نظام درتحقق پیام نوروزی رهبری پرداخت و گفت: پشتیبانی از تولیدات داخلی، صنعتی و کشاورزی، تقویت کردن چرخه تولید و اتقان در کار تولید و مصرف کردن تولیدات داخلی به ترتیب از وظایف و رسالت های دولت، کارگران، سرمایه داران و مردم ایران اسلامی در عملیاتی شدن منویات رهبر معظم انقلاب در سال جدید به شمار می رود.

12 فروردین کنگره های قصر 2500 ساله طاغوت فرو ریخت

خطیب نمازجمعه خوی در ادامه با تبریک روز جمهوری اسلامی بر عموم مردم ایران اسلامی اذعان داشت: 12 فروردین ساختار جدید سیاسی و اجتماعی بر مبنای اکثریت 2/98 درصد تثبیت و نظام جمهوری اسلامی به تأیید ملّت ایران رسید.

وی در ادامه به سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: 12 فروردین روز نخستین حکومت الله است و از بزرگ ترین اعیاد ملّی و مذهبی ماست و در این روز کنگره‌های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت.

حضرت زهرا (س) اولین شهید در راه دفاع از ولایت

حجت الاسلام شکوری در ادامه با اشاره به 13 جمادی الاولی و آغاز ایّام فاطمیه اوّل اذعان داشت: از امام صادق(ع) نقل شده فرمود فاطمه (س) پس از رسول خدا (ص) 75 روز زنده ماند در حالی که اندوهی سخت برای پدرش او را فرا گرفته بود و جبرئیل می آمد و او را تسلی می داد.

وی با اشاره به فرمایش امام موسی بن جعفر(ع) «حضرت زهرا (س) به صورت شهید از دنیا رفت.» از نمازگزاران درخواست کرد ایام فاطمیه را همانند سال های گذشته گرامی بدارند.

خوش رفتاری با خانواده از مصادیق رعایت تقوای الهی

حجت الاسلام شکوری در ابتدای خطبه اول ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا با تمسّک به آیات قرآن اظهار داشت: از دیدگاه دین اسلام مردان حق ندارند به زنان خود ستم روا بدارند یا بی مورد آنان را طلاق دهند یا به قصد آزار آنان را نگه بدارند و بدین طریق احکام خدا را به تمسخر بگیرند.

وی در ادامه با تأکید بر این که بدرفتاری با زنان یک نوع تعدی بر حقوق آنان است، خاطرنشان کرد: دین اسلام خوش رفتاری با خانواده را از مصادیق پرهیزکاری می شمارد./938/پ202/س
ارسال نظرات