۱۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۲۵۸۲۹
امام جمعه مرند:

پیام نوروزی رهبر انقلاب مقابله جدی با تحریم غرب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نعمت زاده گفت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار، دعوت به مقابله جدی با تحریم غرب بوده است.
حجت لاسلام علي نعمت‌‌زاده، امام جمعه مرند
حجت الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به نامگذاری سال 1391 با عنوان تولید، حمایت کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: معظم له در شرایطی بر گرایش مردم به تولید ملی تاکید دارند که دشمنان نظام به دنبال فشار اقتصادی برای براندازی حکومت اسلامی در ایران هستند.

وی ادامه داد: نامگذاری مدبرانه سال گذشته به نام جهاد اقتصادی برای مردم جهان نشان داد که رهبر ایران اسلامی توانستند قبل از اعمال تحریم ها علیه ایران اسلامی مردم را به سمت توسعه اقتصادی دعوت و در سایه رهبری های داهیانه معظم له ملت ایران و مسؤولان به راحتی توانستند تحریم های غرب و آمریکا را به خوبی دور بزنند.

امام جمعه مرند با بیان این که رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال درصدد توسعه و رشد کشور با همکاری تمام آحاد مردم و مسؤولان کشور هستند، خاطرنشان کرد: هر کس به سهم خود و در هر جایگاه و نقشی که فعالیت و کسب روزی می کند، بایستی توصیه های ولایت فقیه را نصب العین قرار دهد.

حجت الاسلام نعمت زاده با تاکید بر این که نیازمند ترویج فرهنگ قناعت و چگونگی مصرف در کشور هستیم، گفت: اگر نیان مردم فرهنگ استفاده از تولیدات ملی نهادینه شود، نه تنها بسیاری از معضلات اجتماعی از قبیل بی کاری در جامعه ریشه کن می شود، بلکه صنایع داخلی نیز تقویت شده و قادر به صادرات برخی تولیدات خواهیم بود.

وی تصریح کرد: انتظار می رود مردم و مسؤولان در تحقق رهنمودهای رهبری تعامل و همکاری مطلوبی با یکدیگر داشته باشند، البته نباید حمایت از تولید داخل موجب کاهش کیفیت محصولات ایرانی شود، بلکه ضرورت ارتقای کیفیت تولید ایرانی به همان اندازه افزایش تولید اهمیت دارد.

امام جمعه مرند در ادامه خواستار نظارت بر قیمت ها و بازار از سوی دولت شد و گفت: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت در برخی اقلام ضروری مردم بوده ایم و تورم در برخی بخش ها محسوس است، مسؤولان بایستی ضمن نظارت بر بازار میزان عرضه و تقاضا را نیز به صورت لحظه ای رصد کنند.

حجت الاسلام نعمت زاده با تاکید بر این که بایستی قدرشناس ملت همیشه در صحنه ایران بود، خاطرنشان کرد: دومین گام طرح هدفمندی یارانه نیز با همکاری مردم با موفقیت همراه خواهد بود، لازمه این توفیقات اقتصادی قدرشناسی از مردم به وسیله خدمت بی منت و شبانه روزی از سوی مسؤولان است./935/ت302/س
ارسال نظرات