۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۲۸۰
به همت معاونت تهذیب حوزه؛

سامانه مشاوره اینترنتی با موضوعات اخلاقی راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه مطالعات اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه از راه‌اندازی سامانه مشاوره اینترنتی با موضوعات اخلاقی خبر داد.
سامانه مشاوره اینترنتی با موضوعات اخلاقی راه‌اندازی شد


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی صابری، مدیر گروه مطالعات اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، بیان کرد: سامانه مشاوره اینترنتی با موضوعات اخلاقی همزمان با میلاد مسعود حضرت علی(ع) در سایت دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب راه اندازی شده است.

وی ابراز کرد: این سامانه با هدف ایجاد یک پایگاه مرجع جهت پاسخ به پرسش‌های اخلاقی طلاب ناظر به گرایش روز افزون طلاب علوم دینی به مباحث اخلاقی ایجاد شده است.

مدیر گروه مطالعات اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه اظهار کرد: طلاب می‌توانند جهت دریافت خدمات مشاوره‌ای به سایت 
akhlagh.tahzib-howzeh.ir مراجعه کرده و پرسش‌های اخلاقی خود را پس از عضویت در این سامانه ثبت کرده و با انتخاب گزینه‌های مربوطه نحوه دریافت پاسخ را به دلخواه انتخاب کنند.

حجت الاسلام صابری ادامه داد: مدت زمان پاسخگویی به سؤالات کاربران حداکثر 48 ساعت پیش بینی شده که امیدواریم بتوانیم این زمان را به حداقل کاهش دهیم؛ در صورت استقبال مناسب طلاب از این سامانه خدمات آن در آینده افزایش خواهد یافت و این امر به میزان استقبال طلاب و خانواده‌های آنان بستگی دارد.

مدیر گروه مطالعات اخلاق و تربیت معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه تصریح کرد: نحوه ورود و چگونگی استفاده از این سامانه به طور تفصیلی در سایت دفتر تربیت اخلاقی توضیح داده شده که طلاب می‌توانند با مراجعه به سایت این دفتر از فضا و ظرفیت ایجاد شده استفاده لازم را ببرند./907/د103/ن

ارسال نظرات