۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۳۵۴۱۶
به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان؛

فراخوان مقاله با عنوان « تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»

خبرگزاری رسا ـ به همت اداره پژوهش خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، فراخوان مقاله با عنوان « تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» برگزار می شود.
توليد ملي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، به منظور تشویق و ترغیب طلاب به ارائه فعالیت های پژوهشی با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اداره پژوهش خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان اقدام به برگزاری فراخوان مقاله با عنوان « تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» کرده است.

 

 بر اساس این گزارش، تمامی طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه خواهران استان های خراسان می توانند در این فراخوان شرکت و در در موضوعات: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از دیدگاه اسلام، خانواده و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نان و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مقالات خود را ارائه کنند.

 

طلاب و پژوهشگران خواهر حوزه علمیه خراسان تا پایان آذرماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این فراخوان به آدرس : مشهد، حرم مطهر، دوربرگردان طبرسی، جنب بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، دفتر امورخواهران، اداره پژوهش. ارسال کنند./917/د102/ب

ارسال نظرات