۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۵۳۱۰۷

پیکر یکی دیگر از شهدای انقلاب بحرین تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر شهید انقلابی بحرین که بر اثر استشمام گازهای سمی نیروهای آل خلیفه به شهادت رسید، روز گذشته با حضور هزاران تن از شهروندان بحرین تشییع شد.
حاج حبيب عبدالله يکي از شهداي انقلاب بحرين تشييع حاج حبيب عبدالله يکي از شهداي انقلاب بحرين تشييع حاج حبيب عبدالله يکي از شهداي انقلاب بحرين تشييع حاج حبيب عبدالله يکي از شهداي انقلاب بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پیکر حاج حبیب ابراهیم عبدالله، شهروند بحرینی که بر اثر استشمام گازهای سمی نیروهای آل خلیفه به شهادت رسید، روز گذشته با حضور هزاران تن از شهروندان در منطقه مالکیه تشییع و به خاک سپرده شد.

 

تشییع کنندگان با برافراشتن عکس‎هایی از شهید، به اهتزاز درآوردن پرچم بحرین و سر دادن شعار «قصاص برای قاتلان ملت»، پیکر این شهید که مدتها به دلیل استشمام گاز سمی در وضع بسیار نامطلوبی بود را به خاک سپردند.

 

شهروندان بحرینی که از ادامه جنایتهای آل خلیفه به شدت خشمگین شده بودند، ادامه قتل، شکنجه و تجاوز به حقوق بشر توسط نظام آل خلیفه را محکوم و بر پافشاری ملت تا تحقق کامل آزادی، کرامت، دموکراسی و حکم عادلانه علیه جنایتکاران تاکید کردند و خاطر نشان ساختند که هیچگاه عقب نشینی نخواهند کرد.

 

حاج حبیب ابراهیم عبدالله و نوه 9 ساله اش به دلیل استشمام گازهای سمی شلیک شده از سوی نیروهای امنیتی به منطقه المالکیه به شدت دچار خفگی شدند که سرانجام به شهادت حاج حبیب منجر شد. نوه 9 ساله این شهید نیز همچنان در خارج از کشور تحت درمان است.

 

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، بزرگترین حزب معارض رژیم آل خلیفه با صدور پیامی این جنایت را به شدت محکوم کرده و خواستار مجازات عاملان این جنایتهای شدند./980/ب902/ک

ارسال نظرات