۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۶۳۸۳۱

رییس جمهور از آخرین مراحل بازسازی مناطق زلزله زده هریس بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ محمود احمدی نژاد در ادامه برنامه های چهارمین سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی از آخرین مراحل بازسازی مناطق زلزله زده هریس دیدن کرد.
سفر احمدي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمود احمدی نژاد، رییس جمهور عصر امروز به منظور بازدید از اتمام بازسازی مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی، وارد روستای شهرک پایین در شهرستان هریس شد و در جریان آخرین مراحل بازسازی مناطق زلزله زده ارسباران قرار گرفت.


احمدی نژاد در ادامه برنامه های سفر به استان آذربایجان شرقی به منظور بازدید از اتمام عملیات بازسازی مناطق زلزله زده این استان در میان استقبال مردم روستای شهرک پایین از توابع بخش خواجه شهرستان هریس، وارد این روستا شد و از خانه های بازسازی شده در این روستای زلزله زده بازدید کرد.


رییس جمهور با حضور در یکی از این خانه ها کلید آن را به طور نمادین به مالک واگذار و نماز ظهر و عصر را در منزل آنان اقامه کرد.

 

روستای شهرک پایین از مناطقی بود که در زلزله اخیر بیشتر خانه های آن به طور 100 درصدی تخریب شده و امروز با تلاش مردم و بنیاد مسکن انقلاب خانه های اهالی روستا به طور کامل بازسازی و در اختیار آنان قرار گرفته است.


همچنین فریدون عباسی، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران که به نمایندگی از رییس جمهوری به شهرستان بناب سفر کرده است، در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دشمنان به بهانه فعالیت های هسته ای، دشمنی را به مسائل دیگری کشانده و مدت هاست که از سوی آنها مورد تحریم های صنعتی و اقتصادی هستیم.


وی با بیان این‌که دشمن برای شکست ایران در تثبیت علمی و فنی به میدان آمده است، خاطرنشان کرد: با وجود این که ادامه تحصیل دانشجویان ایرانی در رشته های صنعتی مورد تحریم دشمنان قرار گرفته اما همین تحریم ها باعث شده مغزهای متفکر ایرانی به توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های بومی بپردازند.


عباسی با تأکید بر این‌که دشمنان با جنگ رسانه ای خود به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات آینده هستند، تصریح کرد: نباید با مسائلی مثل گرانی و حاشیه سازی در انتخابات امسال از مقوله مهم رسیدن به قدرت جهانی غفلت کنیم، اگر حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات امسال محقق شود آن وقت پیروز مقتدر در جنگ با دشمنان نظام خواهیم بود./935/پ203/ج

ارسال نظرات