۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۷۳۲۰۸

تدابیر امنیتی ویژه نیمه شعبان در کربلا

خبرگزاری رسا ـ فرماندهی عملیان الفرات الاوسط عراق از اجرای تدابیر امنیتی ویژه در کربلا به منظور حفظ امنیت زائران هم‌زمان با عید نیمه شعبان خبر داد.
امام زمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عثمان الغانمی، فرمانده عملیات الفرات الاوسط روز گذشته طی نشستی امنیتی در اداره پلیس کربلا اعلام کرد: اجرای طرح امنیتی ویژه نیمه شعبان با مشارکت 36 هزار نیروی امنیتی از بخش‌ها و نهادهای مختلف آغاز شده است.

 

عثمان الغانمی در ادامه افزود: در مراحل مقدماتی این طرح تفتیش و انهدام مخفیگاه‌های تروریستی در دستور کار قرار گرفته است.

 

گزارش دیگری نیز حاکی است، زائران و محبان اهل بیت(ع) امشب به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام مهدی(عج) جشنواره «شمع‌» در مقام «امام مهدی(عج)» در کربلای معلی برگزار و در این جشنواره 1179 شمع روشن خواهند کرد.

 

این جشنواره با حمایت آستان‌های مقدس امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام) امسال برای سیزدهمین سال متوالی برگزار خواهد شد و نخستین دوره آن سال 2001 میلادی برگزار شد.

 

شهر مقدس کربلا و منطقه بین‌الحرمین در آستانه نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام دوازدهم(عج) شاهد حضور گسترده زائران برای گرامیداشت این مناسبت فرخنده است و آستان‌های مقدس امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام) با همکاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی عراق برای تأمین امنیت زائران و ارائه خدمات به آنان آماده شده‌اند./994/ب102/د

ارسال نظرات