۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۰۴۳۱۰

حضور فعال بوستان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی بوستان کتاب گفت: مؤسسه بوستان کتاب با 1300 عنوان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته است.
محدثي

 

مهدی محدثی مسؤول روابط عمومی بوستان کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری گفت: امسال 1300 عنوان کتاب در غرفه های بوستان کتاب عرضه می شود، حدود 800 عنوان در غرفه بزرگسال، 300 عنوان در غرفه کودک و نوجوان و 200 عنوان نیز در غرفه دانشگاهی عرضه می‌شود.

 

محدثی ابراز کرد: کتاب‌های عرضه شده در غرفه بوستان کتاب در 16 موضوع از قبیل موضوعات قرآن، تفسیر، تاریخ، اخلاق، ادبیات، فلسفه و کلام، عرفان، اقتصاد و هنر است.

 

وی با بیان این که بوستان با 99 عنوان کتاب چاپ اول در نمایشگاه حضور یافته است تصریح کرد: برخی از عناوین کتاب‌های چاپ اول این مؤسسه که در نمایشگاه امسال عرضه خواهد شد عبارتند از: «جهانی شدن و دین»، «اعلام قرآن جلد 4»، «تحولات مذهبی یهود و صهیونیسم»، «خوبان خدا»، «اعتیاد پنهان»، «محاضرات فی القضا»، «اسرار اشک»، «حیا؛ چیستی و عوامل کاهش آن» و «فرزند آب و مهتاب».

 

مسؤول روابط عمومی بوستان کتاب با بیان اینکه امسال بوستان کتاب در سه بخش کودکان و نوجوانان، بزرگسالان و دانشگاهیان نمایشگاه بین‌المللی کتاب شرکت دارد اظهار کرد: غرفه بخش کودک و نوجوان بوستان کتاب در فضای 31 متر مربع در سالن 23B غرفه 96، بخش بزرگسالان 120 متر مربع نیز در انتهای سالن 5 شبستان و بخش دانشجویان در فضای 9 متر در بخش کتب دانشگاهی قرار دارد.

 

وی هم چنین در مورد همکاری و اطلاع رسانی نمایشگاه ابراز رضایت کرد و افزود:امسال تحویل غرفه‌ها زودتر صورت گرفت تا غرفه داران بتوانند راحت‌تر به غرفه آرایی بپردازند.

 

مسؤول روابط عمومی بوستان کتاب درباره تخفیف آثار بوستان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: کلیه آثار مؤسسه در بخش بزرگسال، دانشگاهی و کودک و نوجوان، با تخفیف 20 تا 25 درصد عرضه می شود، همچنین بن کتاب و کارت‌های اعتباری خرید کتاب نیز پذیرفته می‌شود.

 

مسؤول روابط عمومی بوستان کتاب در ادامه با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند کتاب باید وارد زندگی مردم شود، افزود: انتظار ناشران از وزارت ارشاد این است که تسهیلاتی مناسبی برای عرضه کتاب در اختیار ناشران قرار دهد و قیمت کاغذ را کنترل شود تا شاهد گرانی کتاب نباشیم و دغدغه‌های ناشران نیز برطرف شود و مردم دسترسی بهتری به کتاب داشته باشندتا اینکه سرانه مطالعه کتاب در کشور بالا برود.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمة الله علیه در حال برگزاری است./998/ت302/ق

ارسال نظرات