۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۴۸۷۰۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

نامه رهبر انقلاب زمینه پذیرش اسلام برای جوانان غربی را تسهیل کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نامه هوشمندانه رهبری زمینه رابرای پذیرش هرچه بیشتر اسلام در قلوب جوانان اروپا و آمریکای شمالی تسهیل کرد و آنان را به سمت اصل اسلام سوق می دهد.
مرويان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی، در  خصوص پیام رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی اظهار کرد: پیام رهبری به غرب فرصت شناسی ایشان را نشان می دهد که سعی کردند در فضای رسانه ای که بواسطه رفتارهای خشن و اسلام گریزانه جریان های  منفور و افراطی مانند داعش ایجاد شده بود تا افراطیان را به‌عنوان منابع اصلی اسلام نمایان کنند و به اهداف شوم خود دست یابند سعی در خنثی سازی این جریان داشتند.

 

دکتر مرویان حسینی افزود: همانطوری که در ماجرای یازدهم سپتامبر 2001، فضای اجتماعی بزرگی در غرب  علیه اسلام ایجاد شد و سیاستمداران نظام سلطه سعی کردند تا پروژه اسلام هراسی را در یک سطح گسترده دنبال  کنند اما خیل عظیمی از جوانان غربی به دین اسلام گرویدند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در سال های 2001 تا 2005 چاپ و نشر قرآن کریم در آلمان 40 برابر گسترش پیدا کرد، ساخت و استقبال مساجد در اسپانیا 10 برابر شد و جمعیت مسلمانان فرانسه از یک اقلیت محدود به سمت یک اقلیت مقتدر حرکت کرد.

 

مرویان حسینی خاطر نشان کرد: این جریان اسلامی مبتنی بر اندیشه است و هر چه بیشتر رفتارهای توهین آمیز  امپراطوری های رسانه ای کاذب بخواهند به ارزش های مسلمانان توهین کنند جوانان بیشتری مجذوب می شوند و اسلام با استقبال بیشتری مواجه خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان با اشاره به تنظیم هوشمندانه نامه رهبری و آگاه سازی جوانان غربی تصریح کرد: نامه هوشمندانه رهبری زمینه را برای پذیرش هرچه بیشتر اسلام در قلوب جوانان اروپا و آمریکایی شمالی تسهیل کرد و آنان را به سمت اصل اسلام سوق می دهد./1325/د102/ف

ارسال نظرات