۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۶۱۸۶۰
با حضور معاون اجرایی رییس جمهور؛

مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در تبریز افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری(سامد) به شماره «111» در ‌آستانه سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان آذربایجان‌شرقی، در تبریز افتتاح شد.
افتتاح سامد در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رییس جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم افتتاح راه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در تبریز اظهار داشت: تلفن 111 سامد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری است که این مرکز یک روز پیش از ورود رییس جمهور به آذربایجان شرقی شروع به کار کرده است.


وی با بیان این‌که افراد قابل ملاحظه ای در این مرکز در هر شیفت آماده پاسخگویی به نظرات و سؤالات مردم هستند، افزود: این روش جدیدی است که دولت تدبیر و امید در راستای استفاده از دولت الکترونیک در پیش گرفته است و از تجهیزات و تکنولوژی استفاده کرده تا عزت مردم را حفظ کند.


شریعتمداری افزود: با دادن شماره پیگیری به مردم این روش جایگزین روش های گذشته تحویل نامه شده است، دولت پاسخگو یعنی همین و در این راستا روش هایی را برای راحتی ارتباط مردم با مسؤولان ایجاد کرده و پاسخگوی مردم باشند و تا جایی که مقدوراست  نسبت به پیشنهادات مردم  تصمیمات مثبتی اتخاذ کند.


معاون اجرایی رییس جمهور خاطرنشان کرد: این مرکز به صورت الکترونیکی از طریق تلفن است و تعداد زیادی خطوط ورودی دارد و بالغ بر 250 پیام در هر لحظه است، اما مایلیم در محل استقبال از رییس جمهور مکانی برای انتقال تقاضای مردم پیش بینی کنیم.


وی تصریح کرد: از یک روز قبل تا پس از خروج رییس جمهور از استان، این مرکز فعالیت خواهد کرد و البته نظر این است که بعد از سفر هم این سامانه برای ارتباط با مدیران ارشد استانی ادامه داشته باشد که از استاندار می خواهیم که موجبات ادامه کاراین سامانه را ترتیب دهند و از طریق همین تلفن ارتباط تلفنی با نهاد ریاست جمهوری در تهران نیز ثبت کنند.


شریعتمداری با اشاره به این‌که دفاتر جدیدی از طریق دفتر پیشخوان دولت در نظر گرفتیم که مردم می توانند مکاتبات خود را به دست ریاست جمهوری از این دفاتر به رئیس جمهور برسانند، گفت: مرکز سامد با استماع نظرات مردم و جمع بندی و قرار دادن آنها در اختیار رییس جمهوری و وزیران به دنبال گره‌گشایی از مشکلات مردم است.


بنابر این گزارش، حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان به همراه کاوران دولت تدبیر و امید فردا وارد تبریز می شود و در نخستین برنامه از ساعت 9:30 با اقشار مختلف مردم در ورزشگاه باغشمال این شهر دیدار خواهد کرد.


استان آذربایجان شرقی از فردا به مدت دو روز میزبان دولتمردان تدبیر و امید خواهد بود و نمایندگان ویژه دولت برای بررسی مشکلات 22 شهرستان اعزام خواهند شد، سفر دولت به آذربایجان شرقی، هفدهمین سفر استانی روحانی در پایان دومین سال ریاست جمهوری خود می باشد.


دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزیدگان، روحانیان، سرمایه‌ گذاران و تولیدکنندگان از جمله برنامه‌ هایی است که با حضور رییس جمهور برگزار خواهد شد. همچنین همزمان با سفر استانی هیات دولت، تعدادی از پروژه‌های عمرانی که امکان بهره‌ برداری از آنها وجود دارد، افتتاح و عملیات اجرایی تعداد دیگری از پروژه ‌ها با دستور رییس جمهور آغاز می‌ شود./935/پ203/ب4

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فرهاد میکائیلی دیزج
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
سلام بنده یک انتقاد از شما مسئولین دارم اینکه بعد از یک ماه هنوز جواب نامه ای که به رئیس جمهور محترم نوشتم دریافت نکردم
0
0