۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۷۳۰۸۱

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع اعلام شد.
راهپيمايي روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز جهانی قدس مزین شده، کرمانشاه همچون سال های گذشته شاهد حضور پر شکوه مردم روزه دار و متدین در راهپیمایی روز قدس است تا بار دیگر جهان شاهد حمایت مردم مسلمان ایران از مظلومان جهان و به ویژه مردم مظلوم فلسطین اشغالی باشد.

 


در این راستا روز گذشته جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی یوم الله قدس در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

 


گفتنی است راهپیمایی روز قدس در 50 نقطه استان برگزار می شود و حضور با شکوه مردم ولایت مدار در این راهپیمایی، اتحاد مسلمانان را برای جهانیان به نمایش می گذارد.

 


راهپیمایی روز قدس از ساعت 11:30 روز جمعه مورخ 19 تیرآغاز شده و شرکت کنندگان در راهپیمایی از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع کرمانشاه حرکت می کنند، مراسم با سخنرانی آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه یافته و نماز جمعه نیز به امامت آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برپا می شود.

 


لازم به ذکر است در مسیر راهپیمایی نمایشگاه ها و غرفه هایی جهت بازدید مردم در نظر گرفته شده است.


گفتنی است، آیت الله علما با دعوت از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: با توجه به جنایات مکرر رژیم صهیونیستی در فلسطین، با حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، به جهان نشان می دهیم که ملت ایران همواره حامی مظلومان و دشمن ستمکاران است.

 


در پایان از مردم ولایت مدار کرمانشاهی دعوت می شود با حضور خود در راهپیمایی یوم الله قدس، یکپارچگی و وحدت خود را به جهانیان نشان داده و حمایت و پایبندی به آرمان های امام راحل را اعلام کنند و فریاد برائت از ظالمان را به گوش جهان برسانند./857/پ203/ب4

ارسال نظرات