۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۷۸۰۳۶
خطیب جمعه ساری:

حقوق بشر ابزاری برای تأمین منافع مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با بیان این که جنایت هایی که امروز در خاورمیانه در حال رخ دادن است بخشی از حقوق بشر دروغین آمریکایی است، گفت: آمریکایی ها حقوق بشری را می پذیرند که تأمین کننده منافع استکباری آنها باشد.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به 14 مرداد روز حقوق بشر و کرامت انسانی گفت: در اعلامیه حقوق هیچ توجهی به مذاهب اسلامی نشده و این یکی از ایرادات بزرگ این اعلامیه است.

 

وی با بیان این که آمریکایی ها با شعار دروغین دفاع از حقوق بشر در همه کشورها مداخله می کند، گفت: این در حالی است که موضوع حقوق بشر در کشور مدعی دفاع از حقوق انسان ها رعایت نمی شود و هر 28 ساعت یک سیاهپوست کشته می‌شوند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که جنایت هایی که امروز در خاورمیانه در حال رخ دادن است بخشی از حقوق بشر دروغین آمریکایی است، تصریح کرد: آمریکایی ها حقوق بشری را می پذیرند که تأمین کننده منافع استکباری آنها باشد.

 

حجت الاسلام قاسمی با تاکید بر حفظ کرامت انسانی ادامه داد: امروزه یکی از ابزارهای فریب مستکبران استفاده از کلمه حقوق بشر است که برای دست یابی به خواسته های خودشان بکار برده می شود و منافع آن تنها برای استکبار و ایادی کفر است.

 

وی با بیان این که حقوق بشر آمریکایی در خدمت سیاست های صهیونیست ها است، گفت: کشتار مردم بی گناه فلسطین نیز بخشی از همان شعار همیشگی آمریکایی ها در دفاع از حقوق و کرامت انسانی است.

 

امام جمعه موقت ساری اضافه کرد: مردم مظلوم فلسطین برادران دینی ما هستند بنابراین مسلمانان جهان وظیفه دارند حمایت همه جانبه خود را از آنان به عمل آورده و ظلم و جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیست علیه این مردم بی دفاع را فریاد بزنند.

 

حجت الاسلام قاسمی بیان داشت: آمریکا با دروغ گویی و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی حقوق بشریت را از بین برده است و دروغ های حاکمان غربی باعث شد که صدای رسوایی شان به گوش دنیا برسد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میزبانی مازندران از سی شهید غواص اشاره کرد و گفت: از این تعداد شهید غواص 27 نفر آنها گمنام هستند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که پیکر شهدای غواص از  غرب تا شرق مازندران تشییع خواهد شد، ادامه داد: شب وداع با شهدای غواص در پارک موزه دفاع مقدس مازندران با حضور 30 هزار جمعیت برگزار می‌شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حمایت از کشاورزان از سوی دولت تأکید کرد و گفت: کشاورزان در شرایط بسیار نامناسب و زحمت فراوان به تولید محصولات کشاورزی می پردازند که حمایت دولت از آنها بسیار حائز اهمیت است.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که واردات محصولات کشاورزی در اوج فعالیت کشاورزان ضربه سنگینی به آنها وارد خواهد کرد، گفت: مسؤولان باید توجه کنند که از واردات نابهنگام محصولات کشاورزی در زمان تولید خودداری کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات