۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۸۴۲۶۴
با هدف تجدید پیمان با ولایت؛

گردهمایی غواصان و خط شکنان آزاده در تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی گردهمایی کشوری غواصان و خط شکنان آزاده از برگزاری این گردهمایی به مدت 3 روز ر تهران خبر داد و گفت: این گردهمایی با هدف تجدید پیمان با ولایت و شعار «رهسپاریم با ولایت تا شهادت» برنامه ریزی شده است.
نشست خبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  چلداوی مدیر اجرایی گردهمایی کشوری غواصان و خط شکنان آزاده، ظهر امروز در نشست خبری غواصان آزاده عملیات های کربلای 4 و 5 که در خبرگزاری بسیج پرس در تهران برگزار شد، با اشاره به پیام گردهمایی کشوری غواصان و خط شکنان آزاده عملیات های کربلای 4 و 5 گفت: پیام این گردهمایی این است که دیروز شهدای غواص به یاری رهبر آمدند و امروز اسرای غواص و خط شکن برای تجدید پیمان با امام خامنه ای گرد هم جمع می شوند.

 

وی افزود: این گردهمایی با هدف تجدید پیمان با ولایت و شعار «رهسپاریم با ولایت تا شهادت» برنامه ریزی شده است.

 

چلداوی در ادامه افزود: پیش بینی می شود که قریب به 400 نفر از آزادگان ایران اسلامی به همراه خانواده هایشان در این گردهمایی سه روزه شرکت کنند و برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل زیارت مزار حضرت امام خمینی(ره)، گلزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بازدید از برج میلاد برای آن ها در نظر گرفته شده است.

 

مدیر اجرایی گردهمایی کشوری غواصان و خط شکنان آزاده عملیات های کربلای 4 و 5  تأکید کرد: این گردهمایی کاملا خودجوش است و از هیچ کجا درآمدی نداشته و کمکی به آن نشده است و هر کدام از ازادگان هزینه شرکت خود و خانواده شان در این گردهمایی را پرداخت کرده اند و  از نقاط دوردست کشور برای  تجیدید پیمان با ولایت به تهران می آیند.

 

چلداوی با اشاره به ویژه برنامه های روز گردهمایی افزود: ویژه برنامه اصلی این گردهمایی روز پنج شنبه 12 شهریور، ساعت 9 صبح در سالن کوثر مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود که از تعدادی از فرماندهان فعلی و قبلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نظیر سرلشگر محسن رضایی، سردار حسین سلامی و سردار قاسم سلیمانی برای حضور و سخنرانی در این مراسم دعوت به عمل آمده است و استاد دوانی از مورخین کشور نیز در این برنامه به ارائه تحلیل تاریخی  خواهند پرداخت.

 

وی اظهار داشت: اجرای تئاتر اسارت، تواشیح، سرود، پخش نماهنگ، برگزاری مسابقه، بیان خاطرات توسط آزادگان و تقدیر از  خانواده شهدای آزاده اردوگاه تکریت 11 از دیگر برنامه های این گردهمایی است./817/پ202/ح

ارسال نظرات