۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۳۰۸۳۱۷
با حضور در فرمانداری قزوین صورت گرفت؛

نام نویسی حجج اسلام والمسلمین اسلامی و محمدی تاکندی در انتخابات خبرگان

خبرگزاری رسا ـ حجج اسلام والمسلمین تاکندی و اسلامی با حضور در فرمانادری قزوین برای نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کردند
انتخابات خبرگان

سید علی موسوی موینی، فرماندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به شروع ثبت نام نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری از روز 26 آذر شروع شده است و این ثبت نام تا روز 2 دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه فرمانداری حوزه شهرستان قزوین در استان به عنوان مرکز ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است، تا به امروز 2 نفر ثبت نام کرده‌اند.

 

فرماندار قزوین از ثبت نام حجج اسلام والمسلمین تاکندی و اسلامی برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری خبرداد و بیان کرد: ساعت شروع ثبت نام از نامزدهای انتخابات از اولین ساعات شروع کار اداری تا ساعت 16 بعدازظهر در طی مدت این 7 روز ادامه خواهد داشت.

 

وی عنوان کرد: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز از روز شنبه (28 آذرماه) شروع می‌شود و به مدت 6 روز کاری یعنی تا سوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

موسوی در پایان گفت: برای نمایندگی مجلس سه حوزه انتخابیه تاکستان، بویین زهرا و قزوین، آبیک و البرز در نظر گرفته شده است که داوطلبان باید از روز شنبه به این حوزه‌ها مراجعه کنند./955/ت303/ج1

ارسال نظرات