۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۳۱۳۵۹۲
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

پذیرش 30 طلبه در سطح سه حوزه های علمیه خواهران لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان گفت: در سال تحصیلی جدید 30 طلبه خواهر در سطح سه حوزوی در مدارس علمیه استان پذیرش می شود.
 مدارس علميه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پذیرش حوزه های علمیه خواهران همزمان با سراسر کشور، از 25 بهمن ماه آغاز می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت مدارس علمیه لرستان در سطح دو و سه حوزوی افزود: هم اکنون دو مدرسه علمیه مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد و مدرسه علیمه دورود در سطح سه مشغول فعالیت هستند.

 

مهرابی با بیان این که در راستای سال تحصیلی جدید 60 طلبه در سطح سه پذیرش می شود، در هرکدام از مدارس فوق 30 طلبه پذیرش خواهد شد.

 

وی در ادامه یادآور شد: از بین 30 طلبه پذیرفته شده به مناسبت سال تحصیلی جدید مدارس علمیه لرستان در سطح سه، 15 طلبه به صورت حضوری و 15 طلبه به صورت غیر حضوری پذیرش می شود.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که پذیرش طلاب سطح سه از بین فارغ التحصیلان سطح دو انجام می شود، بیان کرد: در زمینه پذیرش طلاب سطح سه با توجه به آشنایی طلبه ها با فضای حوزه و مدارس، مشکلی وجود ندارد.

 

وی با اشاره به پذیرش طلاب سطح سه در رشته های تفسیر، فقه و اصول در مدارس علمیه مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد و الزهرای دورود گفت: پس از برگزاری آزمون، مصاحبه های ورودی برگزار خواهد شد.

 

مهرابی با اشاره به برگزاری مصاحبه ها از سوی مدارس خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های مصاحبه در پذیرش طلاب امری بسیار مهم و حساس است.

 

وی بیان داشت: امید است با پذیرش طلاب توانمند در دوره های پذیرش بتوان انگیزه ی داوطبان در ورود به مدارس علمیه را ارتقا بخشید و زمینه ی شکوفایی تحصیلی و تبلیغی طلاب را فراهم کرد./9459/302/ب3

ارسال نظرات