۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۴۲۶۸۷۸
همزمان با سالگرد رحلت امام خمینی صورت می گیرد؛

اعزام بیش از هشت هزار و ۶۰۰ لرستانی به مرقد امام راحل

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام بیش از هشت هزار و 600 لرستانی به مرقد امام خمینی(ره) به مناسبت سالروز رحلت ایشان خبر داد.
اعزام به مرقد امام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار حبیب الله توکلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، صبح امروز در ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) که در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، گفت: سهم امسال استان در اعزام زائران لرستانی به مرقد امام راحل هشت هزار و 600 نفر است.

 

وی با بیان تقسیم شدن سهمیه اعزام زائران لرستانی بین شهرستان های استان، افزود:  برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام(ره) شرایط و امکانات لازم فراهم می‌شود.

 

توکلی با تأکید بر ضرورت پشتیبانی مالی و حمایت‌های مدیریت ارشد استان برای اعزام زائران لرستانی خاطرنشان کرد: در این راستا همکاری دستگاه‌های مرتبط استان ضروری است.

 

وی با اشاره به این که هر ساله زائران زیادی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) به مرقد ایشان اعزام می شوند، گفت: مردم در این روز با آرمان های امام راحل و ولایت تجدید بیعت می کنند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ایام ارتحال امام راحل را نمایش وفاداری ملت ایران اسلامی با آرمان های امام و انقلاب بیان کرد و گفت: ملت ولایتمدار در این روز با تجدید بیعت با آرمان های انقلاب نقشه های دشمن را نقش برآب می کنند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: این ایام فرصتی مناسب برای آشنا کردن نسل جوان با آرمان های امام راحل و تقویت باورهای دینی و اسلامی آنان است.

 

توکلی تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس را از جمله اهداف اعزام زائران به مرقد امام راحل عنوان کرد.

 

وی با اشاره به همکاری دیگر نهادهای اجرایی در اعزام کاروان های راهیان نور، خاطرنشان کرد: در این کاروان ها روحانیان همراه مردم اعزام می شوند./9459/202/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات