۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۳۵۰۰۰
امام جمعه شهرستان پلدختر:

حضور در راهپیمایی روز قدس نماد انزجار از رژیم صهیونیستی است

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: این حضور نمادی از حمایت مردم مسلمان از فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی است.
مسجدالاقصی

حجت الاسلام محمد سوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، بیان داشت: روز جهانی قدس ابتکار ارزنده امام خمینی(ره) است.

 

امام جمعه پلدختر حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشان شکوه، عظمت و همدلی مسلمانان عنوان کرد.

 

حجت الاسلام سوری حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را نماد حمایت از مردم فلسطین خواند و افزود: روز قدس فرصتی مناسب در راستای برائت از ماهیت اشغالگران صهیونیسم جهانی است.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای به فراموشی سپرده شدن قضیه فلسطین، بیان داشت: این امر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را پررنگ تر می کند.

 

امام جمعه پلدختر با بیان این که شرکت و حضور در راهپیمایی روز قدس تکلیفی شرعی و انسانی است، اظهار داشت: این حضور دفاع از مظلوم و انزجار از رژیم صهیونیستی است.

 

وی با اشاره به جهانی و اسلامی بودن روز جهانی قدس، افزود: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نمایش نفرت عمومی از اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها است.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که روز جهانی قدس نماد همدلی و انسجام مسلمانان است، بیان داشت: این روز فرصتی دیگر برای تجدید پیمان مسلمانان جهان با آرمان های امام خمینی(ره) است.

 

وی با دعوت از حضور گسترده مردم ولایتمدار و روزه دار استان لرستان به ویژه مردم شهرستان پلدختر در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: زمینه حضور گسترده در راهپیمایی این روز باید از سوی مسؤولان فراهم شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات