۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۳۶۵۰۲
ظهر امروز؛

دومین همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بوشهر برگزار شد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی و مبلغان اعزامی همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بوشهر در ماه رمضان برگزار شد.
دومین همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و با مشارکت شرکت توزیع برق استان، دومین همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بوشهر برگزار شد.

 

این همایش با محوریت تقویت روحیه انقلابی و استکبارستیزی و اصلاح الگوی مصرف برق برگزار شد.

 

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این همایش گفت: ماه رمضان ماه تحول انسان است و فرصت خوبی است که انسان بد به انسان خوبی تبدیل شود و انسان خوب خوبتر شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این همایش ضمن قدردانی از برنامه های مبلغین ماه رمضان در سخنانی اظهار داشت: ماه رمضان 800 مبلغ و مبلغه در سراسر استان به فعالیت پرداختند و امسال از سال هایی بود که استقبال خوبی ار برنامه هایی که با محوریت مبلغین انجام شد به عمل آمد.

 

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی با اشاره به لزوم تقویت روحیه انقلابی گری و مبارزه با استکبار جهانی افزود: مقام معظم رهبری همواره در جلسات و دیدارهایی که با اقشار مختلف مردم و مسؤولان نظام برگزار می کنند بر این محور اساسی تاکید می فرمایند و ما هم به عنوان شبکه تبلیغ باید این روحیه انقلابی گری را در جامعه ترویج دهیم.

 

در بخش دیگری از این همایش امرالله پاراد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به مصرف بالای سرانه مصرف برق در استان خواستار ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف برق در سطح جامعه با محوریت مبلغین شد.

 

علی رزمجو، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران استان بوشهر در بخش دیگری از این همایش اظهار داشت: آمریکا و سیاست های استکبار با انقلاب اسلامی تحقیر شد و این تحقیر شدن تداوم دارد و هر یک از دستاوردهای انقلاب اسلامی استکبارستیزی را به همراه دارد.

 

گفتنی است، این مراسم با حضور مبلغان و مبلغات شهرستان بوشهر در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد./101/833/ب1

ارسال نظرات