۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۴۴۳۵۸۹
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

بسیج مردمی رمز عقب راندن داعش در عراق و سوریه است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شکست‌های سنگین اخیر داعش و نیروهای تکفیری در عراق و سوریه در واقع شکست آمریکا و متحدانش است و بسیج مردمی ملت‌های مسلمان این دو کشور و فرهنگ مقاومت نقش اصلی را در این پیروزی‌ها ایفا کرده است.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که در محل مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا نقش اصلی را در نامنی‌ها و کشتار مردم منطقه برعهده دارد و بی‌شک به‌زودی آتش تمام این جنایت ها به سوی خودشان باز خواهد گشت.

امام جمعه سمنان داعش را مولود نامشروع آمریکا، اروپایی‌ها و حکام مرتجع منطقه نامید و خاطر نشان کرد: آمریکا از ایجاد گروه های تکفیری و داعش تنها یک هدف نهایی را دنبال می‌کرد و آن مقابله و ضربه زدن به ایران اسلامی است اما اکنون می بینیم که این فرزند نامشروع بالای جان خودشان شده و به اهدافشان نیز دست نیافته اند.

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه بی‌شک آمریکا و اروپا تاوان حمایت از تروریسم را پس می‌دهند، افزود: ادعای آمریکا به‌ عنوان خونریز‌ترین کشور جهان و حامی دولت‌های نامشروع و کودک‌کش برای مقابله با تروریسم بسیار مضحک است و متأسفانه کشوری همچون عربستان سعودی نیز امروز بازیچه‌ای در دست آنان برای کشتار مسلمانان و حفظ امنیت اسرائیل شده است.

وی بابیان اینکه آمریکا قابل‌ اعتماد نیست و در همه حوادث و اتفاقات علیه کشور ما رد پای آنها دیده می‌شود، همانا استکبارستیزی از مهم‌ترین مبانی نظام اسلامی ما است، اظهار داشت: هشدارهای مؤکد امام خمینی(ره) در گذشته و رهبر انقلاب در سال های اخیر مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، بر لزوم هوشیاری و بصیرت بیش از پیش ملت ما تأکید دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دهه کرامت و فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، گفت: ویژه برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید، خادمان حرم رضوی فضایی سرشار از معنویت و فرهنگ و سیره ناب رضوی را در شهرهای مختلف استان سمنان ایجاد کرده است و شایسته اشاعه، تبلیغ بیش از پیش و تقدیر است./977/202/ب2

ارسال نظرات