۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۴۵۸۷۵۷
نماینده ولی فقیه در ایلام:

بیمه نقطه اتکا و ایجاد کننده حس امنیت برای مردم است

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان این که اصولا سازمان بیمه یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار است، گفت: این سازمان نقطه اتکا برای مردم و ایجاد کننده حس امنیت به آنها است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت بیمه ایران استان ایلام ضمن خیرمقدم، اظهار داشت: اصولا سازمان بیمه یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: این سازمان نقطه اتکا برای مردم و ایجاد کننده حس امنیت به آنها است، وظیفه سنگین تأمین خسارت های مالی و جانی برای مردم جامعه که بسیار حائز اهمیت است، مهم ترین کار این نهاد است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: بیمه باید در تمام ابعاد مردم دخیل باشد تا آنها با خیال آسوده به زندگی خود و آینده ای که ترسیم کرده اند، امیدوار باشند.

امام جمعه ایلام با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و تردد زائران عتبات عالیات از مرز بین المللی مهران، گفت: سعی کنید بیمه را توسعه دهید و با فرهنگ سازی و کمک رسانه ها خدمات بیمه را برای مردم تشریح کنید، با بیمه زائران خانواده های آنها نیز خیالشان آسوده خواهد شد./879/203/ب2

ارسال نظرات