۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۷۶۸۲۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی روزنه امیدی برای ملت های ‌آزاده جهان بود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی نمود بیرونی و تجلی آوای فطرت بشر است، گفت: انقلاب اسلامی روزنه امید را نه تنها در بین مسلمانان بلکه در بشریت ایجاد کرد و به همین دلیل جهان استکباری از این انقلاب همواره واهمه دارد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شنبه شب در دیدار جمعی از روحانیان شهرستان قائمشهر با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر ساله ماه بهمن فرصتی است برای بازنگری و مطالعه، که بیاندیشیم، کجا بودیم و چه اتفاقی افتاد و چه هدفی داشتیم، و الآنه کجای کار هستیم.

وی با بیان این که بعثت همه انبیاء این بود که از یک فضای ظلمت، فضای تاریک و خفقان، فضای جهل و نادانی، بیرون ببرند به فضای نور، افزود: امروز هم دولت و هم ملت ایران در برابر انقلاب و حفظ آرمان های آن رسالت سنگینی بر عهده دارند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز مردم و دولت ما باید با نگاهی گذرا به گذشته شرایط آن دوران را وضعیت فعلی مقایسه کنند، بیان داشت: پیشرفت های صورت گرفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف کشور با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به تأثیرات پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشورهای جهان و منطقه، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نتیجه غلبه یافتن ایمان و عقیده بر ظلم و کفر بود و تأثیر این انقلاب بر مسلمانان و ملت‌های آزاده دنیا پس از بیش از سه دهه هنوز پررنگ و بی‌بدیل است، از همین‌رو نیز انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی سه عامل توکل به خدا، وحدت و وجود رهبری فرزانه را موجب پیروزی انقلاب سال 57 دانست و خاطرنشان کرد: وجود وحدت و همدلی در هر جامعه ای لازمه‌ حرکت در مسیر پیشرفت است.

امام جمعه شهرستان قائمشهر در ادامه با بیان این که امام خمینی(ره) دل پاک و هدف مقدس داشتند، بیان داشت: امروز دولت و ملت باید ببینند تا چه میزان مطالبات ایشان را حفظ و اجرا کردند و چه میزان مباقی مانده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری انقلاب اسلامی را نتیجه اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران دانست و با بیان این که  از بدو پیروزی انقلاب، نظام اسلامی در کشور به روی کار آمد گفت: این انقلاب با رشادت‌های مردم و خون شهدا به ثمر نشست و بر همه واجب است از آن حفاظت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین معجزه الهی در قرن معاصر دانست و با بیان این که  این انقلاب امید را در دل ملت های آزاد دنیا زنده کرد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، دهه مبارک فجر را فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر دانست و تصریح کرد: دهه فجر جلوه ای از تفکر پیامبر الهی و امت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت بزرگ ایران هر ساله در دهه فجر بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت می کنند، خاطرنشان کرد: این مردم در 38 سال اخیر ثابت کردند که هیچ گاه انقلاب و ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت.

وی با بیان این که ملت هوشیار ایران اسلامی با با فطرت پاک خود پایه های کاخ های استکباری را به لرزه در آوردند، بیان داشت: انقلاب اسلامی موجب بیداری مستضعفان جهان شد و همین مسأله موجب ایستادگی آنها در برابر ظلم و ظالمان عالم شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی نمود بیرونی و تجلی آوای فطرت بشر است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی روزنه امید را نه تنها در بین مسلمانان بلکه در بشریت ایجاد کرد و به همین دلیل جهان استکباری از این انقلاب همواره واهمه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دین، رهبری امام راحل و حضور در صحنه مردم مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود، بیان داشت: امروز نیز عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی همین سه رکن مهم است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که دشمن همواره به دنبال تضعیف این سه رکن مهم انقلاب اسلامی است، بیان داشت: امروز حفظ و تقویت این سه رکن مهم انقلاب اسلامی بهترین راه تقویت نظام اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان می خواهند با تضعیف و دوری مردم از ولایت فقیه و رهبری، انقلاب را دچار آسیب کنن، بیان داشت: این در حالی است که ملت بزرگ ایران با بصیرت و آگاهی بالا در دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که مردم با بصیرت ایران اسلامی با شناخت توطئه های دشمنان همواره بیعت خود را با رهبری و ولایت ثابت کردند، خاطرنشان کرد: این ملت ثابت کردند که در هیچ شرایطی انقلاب و رهبری را تنها نخواهند گذاشت.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود با بیان این که حضور روحانیت در صحنه های مختلف این انقلاب ستودنی و ارزشمند است، تصریح کرد: هنوز آنطور که شایسته بوده نقش علما و بزرگان دینی در پیروزی نهضت امام راحل و پس از آن در تحکیم پایه های انقلاب به خوبی تبیین و تشریح نشده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که روحانیت آگاه و بصیر همواره در دفاع از آرمان های امام راحل، انقلاب و نظام اسلامی آماده بوده است، خاطرنشان کرد: روحانیت اصیل هیچ گاه در برابر انحرافات سکوت نکرده بلکه با مواضع صریح و به موقع خود مانع از سوء استفاده دشمنان شده است./1317/202/ب2

ارسال نظرات