۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۴۹۰۱۱۷
وزیر بهداشت:

پروژه های درمانی بالای 50 درصد پیشرفت تا پایان سال به اتمام می رسد

وزیر بهداشت گفت: پروژه های درمانی بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی در کشور تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فردوس، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان حضرت رسول(ص) فردوس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جای خوشحالی دارد که بار دیگر پروژه ای مهم در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۱۴۸ تختخوابی فردوس، گفت: این بیمارستان می تواند آسایس و آرامش مردم شهرستان فردوس را فراهم کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: ساخت بیمارستان ۱۴۸ تختخوابی فردوس از سال ۸۶ آغاز شد و امروز با همکاری و کمک مجموعه راه و شهرسازی و وزارت بهداشت و درمان افتتاح شده است.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: امید داریم متخصص های مورد نیاز این بیمارستان بزودی تامین شوند و به بیماران خدمات خوبی را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه امید داریم بیمارستان متناسب با نیازهای شهرستان فردوس در خدمت مردم باشد، ادامه داد: از وقتی که کار را در دولت تدبیر و امید آغاز کردیم به اندازه ۳۰ سال پروژه نیمه تمام در کشور بود که از جمله آن پروژه ها در خراسان جنوبی بود و در این دولت برخی از آن پروژه ها افتتاح شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه پروژه های درمانی بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی در کشور تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: حدود 6 هزار و 500 پروژه بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی در کشور وجود دارد که باید نیمی از این پروژه ها تا پایان دولت یازدهم به اتمام می رسد./204/880/ب1

ارسال نظرات