۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۵۱۹۶۹۹
همزمان با دهه امامت و ولایت؛

ویژه برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد» در مساجد لرستان برگزار می شود

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت در کانون مساجد استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با عنوان ۱۰ شب، ۱۰ مسجد برگزار می شود.
حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همزمان با دهه ولایت و امامت، ویژه برنامه های این ایام در کانون مساجد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت با محوریت «۱۰ شب، ۱۰ کانون» برگزار می شود، افزود: این برنامه ها از عید قربان شروع شده و تا عید غدیر ادامه دارد.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به برگزاری برنامه های دهه ولایت در کانونهای مساجد استان خاطرنشان کرد: این برنامه ها در شهرستانها نیز در یک کانون برگزار می شود.

وی در ادامه از همکاری و فعالیت کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه در برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت: حضور اساتید حوزه در این برنامه ها برای تبیین مسأله ولایت و واقعه غدیر دارای اهمیت است.

حجت الاسلام موسوی برگزاری مسابقاتی با عنوان ولایت و غدیر را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که در دهه ولایت در سطح کانون مساجد لرستان برگزار می شود.

وی تبیین مسأله غدیر را از جمله اهداف برگزاری این برنامه ها عنوان کرد و گفت: با استفاده از حضور مبلغان و اساتید حوزه های علمیه تلاش می شود این مهم به ویژه بین نسل جوان تبیین شود و واقعه غدیر بازخوانی شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به وجود هجمه های فرهنگی پیش روی نسل جوان خاطرنشان کرد: با بصیرت بخشی بین جوانان و نهادینه سازی ارشهای دینی جلوی آسیب های حاصل از این هجمه ها گرفته می شود.

وی از جمله اهداف مهم فعالیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد را جذب جوانان و مصون سازی این قشر در برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات