۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۵۷۲۴۵

نام‌نویسی از ناشران داخلی برای نمایشگاه کتاب در هفتۀ جاری انجام می‌شود.

به گفتۀ مدیر کمیتۀ ناشران داخلی، پس از تست نهایی و مرتفع شدن اشکالات احتمالی آن، ثبت‌نام از ناشران داخلی با توجه به ضوابط انجام می‌پذیرد.
نما

به گزارش خبرگزاری رسا، نام‌نویسی از ناشران داخلی برای نمایشگاه کتاب در هفتۀ جاری انجام می‌شود.

مدیر کمیتۀ ناشران داخلی نمایشگاه کتاب دربارۀ زمان ثبت‌ نام از ناشران اظهار داشت: آئین‌نامۀ ثبت‌نام برای ناشران داخلی باید به تصویب شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه می‌رسید که این امر انجام شد.

وی در ادامه گفت: این آئین‌نامه از شورا باید به ما اعلام شود، پس از آن بارگذاری‌های لازم در سامانه صورت می‌گیرد و در ادامه تست‌های نهایی سایت ثبت‌نام انجام خواهد شد.

به گفتۀ مدیر کمیتۀ ناشران داخلی، پس از تست نهایی و مرتفع شدن اشکالات احتمالی آن، ثبت‌نام از ناشران داخلی با توجه به ضوابط انجام می‌پذیرد؛ بر این اساس طی هفتۀ جاری نام‌نویسی از ناشران داخلی برای حضور در نمایشگاه کتاب اجرایی می‌شود.

از جمله تغییرات ایجاد شده در آئین‌نامۀ ثبت‌نام ناشران داخلی می‌توان به تغییر در میزان عناوین منتشر شده اشاره کرد. تا سال گذشته تعداد عناوین ناشران بخش کودک برای حضور در نمایشگاه کتاب ۴۰ عنوان بود و بخش بزرگ‌ سال ۳۵ عنوان، اما طی تغییرات حاصل شده تعداد عناوین ناشران کودک طی سه سال اخیر( از ۹۳ تا ۹۵) برای نمایشگاه سی‌ویکم باید ۴۵ عنوان و ناشران بزرگ‌سال باید ۴۰ عنوان باشد. در آئین‌نامۀ جدید تعداد عناوین ناشران با افزایش همراه بود./۹۲۵/ د ۱۰۳/ش

 

ارسال نظرات