۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۵۹۵۲۸
حجت الاسلام زینلی مطرح کرد؛

اسکان مسافران نوروزی در امامزادگان به خوبی انجام می شود

مسؤول فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف شمیرانات، شرایط اسکان مسافران در امامزادگان شمال تهران را مساعد دانست.
ختم نور برای ظهور

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین زینلی ، مسؤول فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شمیران با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۰ امامزاده این منطقه اظهارداشت: در مجموع در این منطقه، ۱۳ امامزاده وجود دارد که ۱۰ بقعه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری است و در برخی بقاع نیز امکان اسکان مسافران نوروزی فراهم شده.

وی با اشاره به اجرای برنامه ویژه تحویل سال در امامزادگان مجری طرح نوروزی آرامش بهاری افزود: این برنامه به صورت ویژه و شاخص در امامزاده صالح (ع) تجریش و امامزاده علی اکبر(ع) چیذر با حضور خانواده شهدا برگزار شد و خیل عظیم عاشقان اهل بیت(ع) نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به برپایی خیمه های معرفت در طول برگزاری این طرح در امامزادگان تصریح کرد: در مجموع ۱۵ مبلغ برای ارائه خدمات مختلف مشاوره ، پاسخگویی به شبهات، تربیت فرزند و ... در امامزادگان مجری طرح حضور پیدا کردند که ۴ نفر از آنان به صورت ویژه در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) حضور دارند.

زینلی خاطرنشان کرد: ۵ زائرسرا در امامزاده قاسم (ع) برای اسکان نوروزی مسافران پیش بینی شده است که به صورت برنامه ریزی شده در اختیار مسافران قرار می گیرد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۲

ارسال نظرات