۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۶۹۱۱۲
سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود؛

کارگاه آموزشی مهارت‌های تبلیغ در حوزه علمیه خراسان شمالی

مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: سه‌شنبه هفته جاری کارگاه آموزشی مهارت‌های تبلیغ در فضای مجازی ویژه طلاب و روحانیان در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار می‌شود.
مهرپویان

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسؤول اداره تبلیغ مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، از برگزاری سومین کارگاه آموزش مهارت‌های تبلیغ در فضای مجازی ویژه طلاب و روحانیان در حوزه علمیه استان خبر داد و افزود: این کارگاه سه‌شنبه هفته جاری در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه امسال تاکنون دو کارگاه آموزش مهارت‌های تبلیغ در فضای مجازی در استان برگزار شده است، ادامه داد: برگزاری این کارگاه‌ها به‌صورت یک هفته در میان در حوزه علمیه خراسان شمالی تداوم دارد.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسؤول معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم هست، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما برگزاری کارگاه‌های مختلف با هدف مهارت‌آموزی ویژه تبلیغ گروه‌های هدف خاص است.

وی افزود: در این راستا برای روحانیان کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی را برگزار می‌کنیم که در این کارگاه‌ها به‌صورت ویژه بحران آب را مدنظر قرار می‌دهیم.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: یکی از زیرشاخه‌های سبک زندگی اسلامی مصرف بدون اسراف است؛ ازاین‌رو ذیل کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی به موضوع مصرف صحیح آب می‌پردازیم تا روحانیان مبلغ موضوع کمبود آب و ضرورت جلوگیری از اسراف آن را به مخاطبان و اقشار مختلف مردم متذکر شوند.

وی ادامه داد: در این زمینه تاکنون درمجموع هشت کارگاه در هشت شهرستان خراسان شمالی برپا شده و همایش استانی آن هم تا چند روز آینده با حضور روحانیان به همراه خانواده‌های آن‌ها برگزار شده و در این همایش استانی موضوع بحران آب به‌صورت ویژه مطرح می‌شود.

مسؤول اداره تبلیغ مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی در خاتمه اظهار کرد: همه ما طلاب و روحانیان باید تلاش کنیم تا به‌عنوان طلبه و روحانی عالم و عامل به وظایف خود باشیم./9314/ت303/ب1

ارسال نظرات