۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۷۵۷۲۶
ابدالی پور خبر داد؛

برگزاری دوره های آموزشی مهدویت به میزبانی کانون مساجد لرستان

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری دوره های آموزشی مهدویت در کانون مساجد استان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کارگاه ها تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه ولایت گفت: از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای برنامه های این ایام استفاده می شود.

وی دهه ولایت را فرصتی مناسب برای تقویت فرهنگ مهدویت در جامعه عنوان کرد و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان میزبان برنامه هایی با هدف تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت هستند.

ابدالی پور با اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی مهدویت در دهه ولایت در کانون ها برگزار می شود، خاطرنشان کرد: یک کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر شهرستان میزبان اجرای برنامه های دهه ولایت است.

برگزاری جشن ولایت به مدت 10 شب در 10 کانون مساجد لرستان

وی در ادامه برگزاری جشن های مردمی در این ایام را از دیگر برنامه های کانون مساجد عنوان کرد و گفت: بازسازی واقعه غدیر نیز در دهه ولایت به میزبانی کانون مساجد شهرستان های نورآباد و دورود برگزار می شود.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان یادآور شد: جشن های دهه ولایت به میزبانی 10 کانون فرهنگی هنری مساجد استان و به مدت 10 شب برگزار می شوند.

وی هدف از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت در کانون مساجد را تبیین و ترویج فرهنگ غدیر به ویژه بین نسل جوان و پاسخ گویی به شبهات دینی و ترویج فرهنگ مهدویت عنوان کرد.

ابدالی پور اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در کانون های مساجد تقویت باورهای دینی و اعتقادی جوانان و تبیین ارزش های دینی بین این قشر در راستای بصیرت بخشی و مصون سازی نسل نو در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان در جبهه جنگ نرم است./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات