۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۴۰۰۴۰
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و کمیته امداد لرستان امضا شد

تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و کمیته امداد لرستان امضا شد
سرپرست حوزه علمیه لرستان از امضای تفاهم نامه همکاری حوزه و کمیته امدادخبر داد و گفت: این اقدام برای بهره مندی از ظرفیت مبلغان در ترویج فرهنگ دینی قرآنی بین مددجویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از امضای تفاهم نامه همکاری حوزه های خواهران و برادران با کمیته امداد استان خبر داد و بیان داشت: این مهم نقش بسزایی برای تقویت برنامه های تبلیغی مبلغان دارد.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ و حضور مبلغان در جامعه افزود: مبلغان می توانند در ارتقای برنامه های نهادهای حمایتی ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: توسعه برنامه های مراکز نیکوکاری در حوزه های علمیه از دیگر اهداف امضای تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و کمیته امداد است.

وی در ادامه یادآور شد: امید است در سایه این همکاری بتوان اقدامات مؤثری در ترویج و تبیین فرهنگ نیکوکاری و تقویت برنامه های کمیته امداد در حمایت از مددجویان انجام داد.

سرپرست حوزه علمیه لرستان بیان داشت: در ایه این همکاری می توان نقش مبلغان را در جذب خیران و کمک به مددجویان پر رنگ کرد.

وی با اشاره به انجام فعالیت تبلیغی مبلغان در جمع مددجویان اظهار داشت: ارائه مشاوره های دینی و فرهنگی از اقدامات مؤثر مبلغان در سایه این همکاری است.

حجت الاسلام موسوی از راه اندازی مراکز نیکوکاری در حوزه های علمیه خبر داد و گفت: این اقدام در گسترش، تبیین و تقویت فرهنگ دینی قرآنی بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مؤثر است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات