۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۴۸۵۵۳
نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

قرارگاه مواسات فرصتی برای کمک به اقشار آسیب‌دیده بر اثر کرونا

قرارگاه مواسات فرصتی برای کمک به اقشار آسیب‌دیده بر اثر کرونا
نماینده ولی‌فقیه در لرستان از راه اندازی قرارگاه مواسات در استان خبر داد و گفت: این اقدام فرصتی برای کمک به اقشار آسیب‌دیده بر اثر کرونا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد قرارگاه «مواسات» اقدامی مناسب برای ساماندهی کمک خیران در استان است.

وی از ایجاد قرارگاه مواسات در همه شهرستان های لرستان خبر داد و افزود: قرارگاه مواسات با هدف شناسایی جامعه هدف و توزیع مناسب کمک‌های مردمی و خیرین بین نیازمندان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: با شناسایی اقشار آسیب دیده بر اثر بیماری کرونا، کمک‌های نقدی و کالاهای اساسی از طرف این قرارگاه جمع آوری و بین جامعه هدف توزیع می شود.

وی اظهار داشت: هر کسی بر اساس توان و نیتی که دارد می‌تواند در این قرارگاه «مواسات» شرکت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ابراز امیدواری کرد که با تدبیر، مدیریت و برنامه ریزی چالش های پیش رو برطرف شود و بتوان با اقداماتی اساسی گره از مشکلات اقتصادی مردم برداشته شود.

وی تصریح کرد: توصیه می شود مردم همچنان خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند و از آن غافل نشوند، با عمل به توصیه ها و رعایت نکات بهداشتی و پزشکی شاهد قطع زنجیره این ویروس منحوس باشیم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات