۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۶۶۵۲۹۶
مدیر مؤسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه خبر داد؛

طرح حفظ صحیفه سجادیه با حضور ۸۰ طلبه هرمزگانی

طرح حفظ صحیفه سجادیه با حضور ۸۰ طلبه هرمزگانی
هرمزگان - حجت الاسلام لبخندان با بیان اینکه درحال حاضر 80 طلبه حفظ صحیفه سجادیه را در استان هرمزگان آغاز کردند، گفت: بشاگرد و رودان بیشترین استقبال را داشته اند.

حجت الاسلام محمدعلی لبخندان صبح امروز در حاشیه دیدار با امام جمعه قشم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، اظهار کرد: 50 نفر در استان هرمزگان، صحیفه سجادیه را حفظ کردند، با این شرط که قبل از آن، قرآن را حفظ کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه درحال حاضر 80 طلبه حفظ صحیفه سجادیه را در استان هرمزگان آغاز کردند، افزود: شهرستان های بشاگرد و رودان بیشترین استقبال را از دوره‌های آموزش معارف و حفظ صحیفه سجادیه داشته اند.

مدیر مؤسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه ادامه داد: این امر مهم با هدف تبلیغ فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و امام زین العابدین و صحیفه سجادیه درحال انجام است.

حجت الاسلام لبخندان همچنین بیان داشت: به همت این مؤسسه و کمک خیران، 54 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند و به آغوش خانواده شان بازگشتند.

به گفته وی، نخبه پروری در زمینه صحیفه سجادیه یکی از اهداف مؤسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه است که در همین راستا ائمه جمعه و حوزه‌های علمیه هر شهر نقش بسزایی بر عهده دارند.

مدیر مؤسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه ابراز داشت: این مهم، یک حرکت فرهنگی قوی را در استان پایه ریزی خواهد کرد و معارف غنی نهفته در این کتاب برای جامعه تبیین می شود./851/ت210/ب1

ارسال نظرات