۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۳۲۰۸۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

افتخار سازمان حج و زیارت خادمی زائران خانه خدا است

افتخار سازمان حج و زیارت خادمی زائران خانه خدا است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی افتخار سازمان حج و زیارت را خادمی زائران بیت الله الحرام دانست و گفت: کارکنان سازمان حج و زیارت مقدمات را برای زائرین آماده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت شهرستان کاشان، گفت: افتخار سازمان حج و زیارت خادمی زائران بیت الله الحرام است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می‌فرماید از دو پیامبر الهی پیمان گرفتیم تا خانه خدا را برای زائرین و طواف کنندگان پاکیزه کنند، افزود: کارکنان سازمان حج و زیارت در واقع مقدمات را برای زائرین آماده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه تنها خانه خدا است که انسان باید با شرایط خاص به آن وارد شود، اظهار داشت: حجاج که به سفر حج مشرف می‌شوند باید از لحظه به لحظه حضور خود در خانه خدا استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه در ارتباط با سفر‌های عتبات عالیات نیز گفت: با توجه به هزینه‌های سنگین زیارت خانه خدا و عتبات، برای کسانی که ثبت نام می‌کنند هزینه‌های آن به صورت شفاف بیان شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: پنجاه درصد از هزینه‌ها مربوط به هتل‌های مکه و مدینه است، پانزده درصد مربوط به تغذیه و پذیرایی، پانزده درصد مربوط به هزینه حمل و نقل در داخل مکه و مدینه، پانزده درصد مربوط به هزینه هواپیمایی و پنج درصد مربوط به هزینه‌های خدمات و دفتر و ... است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه هزینه‌ها باید برای زائران خانه خدا و عتبات تبیین بشود، اظهار داشت: اگر مردم نسبت به هزینه کرد‌ها و دریافتی‌ها آگاه بشوند همکاری و رضایت مندی آن‌ها بیشتر خواهد شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات