۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۳۲۷۹۳
حجت الاسلام والمسلمین ملانوری مطرح کرد؛

ویژگی های یک مبلغ موفق در جامعه/اجرای طرح امین در ۲۴ هزار مدرسه

ویژگی های یک مبلغ موفق در جامعه/اجرای طرح امین در ۲۴ هزار مدرسه
معاون تبلیغ حوزه با اشاره به ویژگی های یک مبلغ موفق، گفت: در سال ۱۴۰۱ اجرای طرح تربیتی امین از ۴ هزار مدرسه به ۲۴ هزار مدرسه افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور شامگاه یکشنبه در مراسم ضیافت افطاری خانوادگی مبلغین و مبلغات طرح امین منطقه کاشان که در سالن شهدای پاسدار این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) در رساندن پیام خدا غیر او از هیچ کس دیگری نمی‌ترسیدند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه مبلغین و مبلغات امروز در بهترین شرایط آموزش و پرورش به کار تبلیغ مشغول می باشند، ادامه داد: آموزش و پرورش جایی است که ضمن انتقال معارف الهی به دانش آموزان می توان با اقشار جامعه ارتباط برقرار کرد.

وی به شرایط یک مبلغ موفق در جامعه دینی اشاره و تصریح کرد: مبلغی در کار خودش موفق است که ارتباط خودش را با خداوند متعال خیلی قوی کند و از هیچ کاری در هدایت مردم دریغ نکند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری به تأثیرگذاری بسیار زیاد خانواده در فعالیت تبلیغی مبلغ اشاره کرد و با تقدیر از همراهی همسران مبلغان، گفت: مبلغ باید تبیین معارف دینی را ابتدا از درون خانواده خود آغاز کند .

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۴ هزار مدرسه کشور تحت پوشش طرح تربیتی امین قرار داشتند، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ اجرای طرح تربیتی امین از ۴ هزار مدرسه به ۲۴ هزار مدرسه افزایش پیدا کرد.

ارسال نظرات