۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۳۴۵۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان: 

بنیاد دعبل خزایی با رویکرد گره گشایی از مشکلات خادمان حسینی فعالیت می کند

بنیاد دعبل خزایی با رویکرد گره گشایی از مشکلات خادمان حسینی فعالیت می کند
حجت الاسلام مهدوی، با اشاره به فعالیت بنیاد دعبل خزایی در استان گفت: این تشکل با رویکرد گره گشایی از مسکلات خادمین حسینی فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در نشست عمومی مجمع خیرین بنیاد دِعبِل خُزاعی استان لرستان، با بیان اینکه بنیاد دعبل خزایی تشکلی است که با رویکرد گره گشایی از مشکلات خادمین حسینی تلاش می کند، گفت: نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی استان لرستان مجموعه خدمات متنوع فرهنگی و حمایتی در راستای حمایت خادمین امام حسین(ع) ارائه می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه بیاد دعبل خزایی در کنار رسیدگی به نیازمندان هیئت ها و مداحان و شعرا، فعالیت‌های فرهنگی خوبی نیز شروع کرده است، عنوان کرد: در راستای ایجاد تسهیلات برای این قشر فرهیخته اقدامات مناسبی انجام شده است.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه بنیاد دعبل خزایی ظرفیتی برای مشارکت هرچه بیشتر عموم ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) جهت تعظیم شعائر دینی و برگزاری مناسبت های مذهبی است، اظهار کرد: بنیاد دعبل خزایی و مجمع خیرین هیئت های مذهبی همچنین ظرفیتی برای ارائه خدمات به ستایشگران اهل بیت(ع) و هیئت های مذهبی هستند که با بهره گیری از ایده های مختلف و جدید با استفاده از ظرفیت های متنوع مشغول خدمت رسانی هستند.

گفتنی است، در اولین جلسه مجمع خیرین هیات نمایندگی بنیاد دِعبِلِ خُزاعی استان لرستان، از کارت های شناسایی اعضای مجمع خیرین هیات استان لرستان رونمایی شد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات