۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۷۳۸۴۴۸
حجت الاسلام طاهری تأکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت روحانیون آگاه به شبهات در هیئت های مذهبی

لزوم استفاده از ظرفیت روحانیون آگاه به شبهات در هیئت های مذهبی
حجت الاسلام طاهری با اشاره به رویارویی جوانان با هجمه سنگین فرهنگی دشمن بر استفاده هیئات مذهبی از روحانیون و مبلغان آگاه به شبهات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام سید محی الدین طاهری تولیت آستان مقدس حضرت سید علاءالدین حسین(ع) در همایش شمیم حسینی خطاب به مسئولین هیئات مذهبی فارس گفت: سیدالشهدا(ع) کشتی نجات است و هیئات مذهبی مهمانداران این کشتی هستند.

وی افزود: با ورود به ماه محرم کشتی نجات اهل بیت(ع) را به دست شما می دهند و حرکت دهنده این کشتی امام زمان(عج) و شما مهمانداران کشتی نجات هستید از این رو قرب و ارزش شما خیلی بالاست.

حجت الاسلام طاهری با تاکید بر ضرورت اجرای برنامه های تربیتی در هیئت های مذهبی گفت: جوانان بسیاری در ماه محرم وارد هیئت ها می شوند که در واقع باید سربازان امام زمان(عج) در بین این جوانان تربیت شوند و این کار مسئولیت هیئت ها را سنگین تر می کند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به رویارویی جوانان با هجمه سنگین فرهنگی دشمن اظهار کرد: هیئات باید از وجود مبلغین و روحانیون آگاه استفاده کنند تا بتوانند پاسخگوی شبهات دشمن باشند.

وی در پایان به سابقه باشکوه هیئت های مذهبی در استان فارس و نقش سازنده روحانیت اشاره کرد و یادآور شد: پایه گذار هیئات مذهبی در شیراز و فارس حاج سید نورالدین حسینی الهاشمی بود و هیئاتی که از دوران او در شیراز راه افتاده بیشترین هیئات مذهبی در سطح کشور است از این رو باید در کنار خدمات ارزشمند خود از وجود روحانیون و مبلغین استفاده کنید.

ارسال نظرات