۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۷۳۹۵۷۷
استاندار لرستان:

رسانه و اطلاع رسانی در تمام امورات زندگی نیازمند دانش است

رسانه و اطلاع رسانی در تمام امورات زندگی نیازمند دانش است
زیویار با بیان اینکه رسانه و اطلاع رسانی در تمام امورات زندگی نیازمند دانش است، گفت: خبرنگاری توام با اصول و سواد لازم است.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار شب گذشته در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، گفت: روز خبرنگار به یمن جانفشانی شهید صارمی نامگذاری شده است، شهید صارمی برای انجام رسالت خود از ایثار جان خود دریغ نکرده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه رسانه و اطلاع رسانی در تمام امورات زندگی نیازمند دانش است، افزود: خبرنگاری توام با اصول و سواد لازم است.

وی عنوان کرد: جامعه رسانه نقش بزرگ تربیتی نیز در جامعه دارد، خبرنگار قادر به جریان سازی است و می تواند سبک زندگی را تحت تاثیر قرار دهد.

زیویار از اصحاب رسانه ارکان دموکراسی و مردم سالاری و آگاهی دهنده و جریان ساز یاد کرد و گفت: خبرنگاری شباهت زیادی با رسالت پیامبران و انبیا دارد.

استاندار لرستان بیان کرد: پیامبران با خبر رسانی جامعه را آموزش و تقویت می کردند و امروز رسانه در جریان سازی نقش آفرین است.

وی با اشاره به راه اندازی جنگ ترکیبی از سوی دشمنان بیان کرد: در یک جنگ ترکیبی باید ابعاد مختلفی را در نظر گرفت و خبرنگار باید در جهات مختلف جنگ ترکیبی توجه خود را معطوف رسالت خویش نمایند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات