۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۷۴۰۴۵۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشان تأکید کرد؛

لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی شهرستان کاشان

لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی شهرستان کاشان
اصفهان – ضابطی به لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی کاشان با حضور دستگاه‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد و گفت: جبهه فرهنگی و جریان فرهنگی انقلاب در کاشان باید زنده و احیا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سعید ضابطی عصر دوشنبه در نشست با فعالان فرهنگی کاشان با اشاره به اینکه امروز در جنگ نرم و جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد بدون اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و بدون تولیدات هنری معنا و مفهومی ندارد.

وی با بیان اینکه بقا و دوام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وابسته به حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه است، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی حامی و پشتیبان هنر و هنرمندانی است که چارچوب قوانین را رعایت کرده و با نظام و همراه با نظام و مسؤولان هستند و تولیدات او درخور و مناسب با منطقه و مردم و اسلام باشد.

ضابطی اظهار داشت: همه هنرمندانی که قوانین و دستورالعمل‌ها رعایت می‌کنند تحت پوشش و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

وی به لزوم تشکیل قرارگاه فرهنگی شهرستان کاشان با حضور دستگاه‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد و افزود: جبهه فرهنگی و جریان فرهنگی انقلاب را در کاشان باید زنده و احیا کرد.

ضابطی با تأکید بر زنده ماندن جریان فرهنگی انقلاب در شهرستان کاشان، اظهار داشت: اگر جریان فرهنگی انقلاب زنده و پویا و احیا نشود فعالیت‌های ضد انقلابی جایگزین آن خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به اینکه همه ما در خط ولایت هستیم و هرکس با خط رهبری و ولایت زوایه بگیرد با او مقابله خواهیم کرد، گفت: در این زمینه با هیچکس تعارف نداریم.

ضابطی گفت: هرکجا برنامه فرهنگی بدون متولی آن برگزار شده است با حاشیه همراه بوده است، از این رو برنامه‌های فرهنگی هنری حمایت و نظارت خواهد شد تا از هرگونه حاشیه‌ای به دور باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان به لزوم استفاده از نیرو‌های ارزشی و انقلابی و متدیین تأکید کرد و اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد کاشان خانه و مأمن همه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات