۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۴۴۰۷۵

محکومیت سراسری جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم فلسطین

محکومیت سراسری جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم فلسطین
مردم ولایتمدار ایران اسلامی همچون گذشته در محکومیت ظلم و جنایت بر علیه مظلومان، جنایت هولناک رژیم کودک‌کش در بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم ولایتمدار ایران اسلامی همچون گذشته در محکومیت ظلم و جنایت بر علیه مظلومان، جنایت هولناک رژیم کودک‌کش در بیمارستان المعمدانی را محکوم کرده و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین با بصیرت و استکبارستیزی خودجوش خود به خیابان ها آمدند تا انزجار خود از اقدامات وحشیانه صهیونیست‌های غاصب را اعلام کنند.

مردم ولایتمدار و شهید پرور اردبیل باری دیگر با حضور پرشور خود جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و از ملت مظلوم فلسطین دفاع کرده و انزجار خود را نسبت به حامیان رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مردم اردبیل که به طور خودجوش در این تجمع شرکت کرده بودند فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس سردادند و در پایان این تجمع، بیانیه ای در راستای محکومیت رژیم کودک کش و جعلی اسراییل قرائت شد.

راهپیمایی زنجانی‌ها در محکومیت جنایات در غزه

خروش مردم زنجان در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم زنجان نیز ظهر امروز با برگزاری راهپیمایی با شکوه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به کودکان زنان بی‌دفاع و بمباران بیمارستان‌های غزه محکوم کردند.

مردم همچنین ضمن محکوم کردن سکوت سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری، خواستار واکنش درست و اقدام عملی سازمان‌های جهانی و بین‌المللی در مقابل جنایات ضد بشری رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی شدند.

زنجانی‌ها با راهپیمایی و شعارهای خود ضمن محکوم کردن سکوت سردمداران برخی کشورهای عربی و مسلمان خواستار اقدام فوری و عملی در مقابل جنایات رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی شدند.

خروش بغض‌آلود تبریزی‌ها علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی

خروش بغض‌آلود تبریزی‌ها علیه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی

مردم ولایی و شهیدپرور تبریز در محکومیت این جنایت هولناک و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین صبح امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲) در حوزه علمیه حضرت ولی عصر تبریز تجمع کرده و ضمن اعلام نفرت و انزجار خود از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی، همبستگی خود را با مردم ستم دیده، مظلوم، بی‌دفاع و محصور در چنگال یزیدان زمان را فریاد کردند.

مردم ولایی تبریز در این تجمع شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر صد ولایت فقیه، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند جوابم دهد سر داده و آمادگی خود را برای هر گونه مقابله با این ددمنشی‌های بی‌حد و حصر اعلام داشتند.

مردم تبریز در این تجمع معتقد بودند، آنچه که امروز در نوار غزه و به خاک و خون کوشیدن مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اتفاق می افتد، نسل کشی به معنای واقعی کلمه و در نتیجه عملیات شکوهمند «طوفان الاقصی» و شکست فضاحت‌بار رژیم کودک‌کش از رزمندگان مقاومت فلسطین است.

تجمع البرزی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

مردم غیور البرز در حمایت از مردم بی پناه و مظلوم و مقتدر غزه امروز، از میدان شهدا به سمت آستان مقدس امامزاده حسن(ع) راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی با حضور پر شور ملت مسلمان استان، از میدان شهدا به سمت آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار شد.

اقشار مختلف مردم در شیراز در حمایت از مردم فلسطین تجمع می‌کنند‌

تجمع اقشار مختلف مردم در شیراز در حمایت از مردم فلسطین 

تجمع مردمی در اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمله به بیمارستان المعمدانی غزه همزمان با سراسر کشور امروز  ساعت 14:00 میدان شهدای شیراز (شهرداری سابق) برگزار شد. 

در ادامه، آیین اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام نیز در پی جنایات دهشتناک رژیم صهیونسیتی علیه ملت مظلوم فلسطین امشب برگزار خواهد شد. 

همچنین در بلوار شهید چمران نیز نبش کوچه ۲۸ ، موکب کافه شهدا بعد از نماز مغرب و عشا تجمع اعتراضی برگزار خواهد شد. 

فریاد انزجار از وحشی‌گری های رژیم کودک‌کش در قبله تهران

مردم ولایی و انقلابی ری در محکومیت جنایت هولناک رژیم کودک‌کش و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بعدازظهر امروز در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تجمع کرده و انزجار خود از اقدامات وحشیانه صهیونیست‌های غاصب را اعلام کردند.

مردم شهیدپرور قبله تهران در این تجمع شعارهای «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر داده و خواستار برخورد قاطع کشورهای اسلامی با رژیم کودک‌کش و قطع فوری حملات صهیونیست‌ها به غزه شدند.

تجمع البرزی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین+فیلم

زائران، مجاوران و اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهرستان ری با حضور در این تجمع ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه، همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.

تعداد بازدید : 2
 
تعداد بازدید : 2

 

 

ارسال نظرات