۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۷۴۴۲۱۹
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

اسرائیل شجره خبیثه ای است که ریشه ای ندارد

اسرائیل شجره خبیثه ای است که ریشه ای ندارد
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل شجره خبیثه ای است که ریشه در شرک دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری امروز در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: باعث خرسندی و شکر است که در سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری توفیق زیارت مردم استان کرمانشاه نصیبم شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در خصوص مراتب تقوا و مدیریتی حجت الاسلام والمسلمین غفوری افزود: برای تقدیر از خدمات شانزده ساله حضرت آیت الله علما که سرمایه های ارزشمند حوزه است و معرفی برادر بسیار عزیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین غفوری به عنوان نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه جدید کرمانشاه خدمت شما رسیدم.

وی با تشکر از همه اقشار مختلف مردم در استقبال از نماینده جدید مقام معظم رهبری و نماینده سابق مقام معظم رهبری اظهار داشت: نماینده جدید مقام معظم رهبری چهره ای شناخته شده، امین رهبری دارای سوابق در امامت جمعه و حوزوی به همراه اخلاق شایسته و متانت و بردباری است که ابن سرمایه ای برای یکی از بهترین استان هاست، زیرا که استان کرمانشاه خطه حضور انسان های بزرگ در یک خط سیر تاریخی است که تربیت شیرمردان و زنان این دیار از آن جمله است ، لذا این ظرفیت بسیار بزرگی از استعدادهای انسانی در این منطقه است که این استان را بسیار مهم کرده است.

وی افزود: همیشه محصولات درجه اول استان را در چهره نورانی جوانان مومن، مصمم انقلابی و پاک دیدیم، لذا اگر ظرفیت های عظیم استان همراه باشد با برنامه ریزی، و مدیریت مدبرانه ، نتایج فوق العاده ای خواهد داشت که برکات آن رشد همه جانبه استان کرمانشاه در همه زمینه ها خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: با همین کنار هم بودن خط نورانی انقلابی و خط نورانی رهبری متجلی می شود که برکات بسیار زیادی در همه ابعاد دارد./1400/

ارسال نظرات