۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۴۴۳۱۶
نماینده طلاب بوئین زهرا تبیین کرد؛

چرا فلسطینی‌ها حق مقابله با اسرائیل را دارند؟

چرا فلسطینی‌ها حق مقابله با اسرائیل را دارند؟
حجت الاسلام حاجی پور با بیان این مطلب که مقابله با اسرائیلی ها، حق فلسطینی هاست، گفت: خداوند متعال نیز در آیه ۳۹ سوره حج به مسلمانان وعدع رخصت و یاری داده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حجت الله حاجی پور، نماینده طلاب و فضلای بوئین زهرای قزوین ضمن محکوم نمودن جنایت رژیم غاصب اسرائیل، به پیشینه این رژیم اشاره کرد و گفت: پس از تجزیه حکومت عثمانی، کشورهای سوریه، عراق، لبنان و فلسطین میان بریتانیا و فرانسه تقسیم شد و انگلیس خبیث، رژیم غاصب صهیونیستی را در قلب مسلمانان جاسازی کرد

وی ادامه داد: حدود 78 سال از این جریان می گذرد و در این سال ها، دولت غاصب کودک‌کش، فلسطینی ها را قلع و قمع کرد و جان آنان را به لب رساند که سبب راه اندازی عملیاتی مثل طوفان الأقصی شد و بساط نظامی و اطلاعاتی آنان را برهم زد.

نماینده طلاب و فضلای بوئین زهرا با بیان این مطلب که مقابله با اسرائیلی ها، حق فلسطینی هاست، ابراز داشت: خداوند متعال نیز در آیه 39 سوره حج فرموده است: «أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا / به مسلمانان كه مورد قتل (و غارت) قرار گرفته اند رخصت(جنگ با دشمنان) داده شد».

حجت الاسلام حاجی پور به جنایات اسرائیل اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این روزها شاهد بمباران غیرنظامیان فلسطینی از سوی اسرائیل سفاک هستیم که نشان دهنده استیصال اسرائیلی هاست؛ چراکه در میدان نبرد نتوانستند مقابله کرده و به این نحو در حال جبران شکست غیرقابل ترمیم خود هستند.

وی بیان داشت: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز این جنایت ها را تجربه کردیم و هر وقت صدامیان نمی توانستند در مقابل رزمندگان ما بجنگند، شهرهای ما را بمباران می کردند.

نماینده طلاب بوئین زهرا در پایان گفت: ان شاءالله این جنایت ها به بیداری مسلمانان منجر شده و به زودی شاهد برچیده شدن بساط ظلم و ستم اسرائیل باشیم.

ارسال نظرات