۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۷۴۶۰۴۸
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی تأکید کرد؛

لزوم آشنایی طلاب و فضلا با مسائل روز دنیا برای تبلیغ در داخل و خارج کشور

لزوم آشنایی طلاب و فضلا با مسائل روز دنیا برای تبلیغ در داخل و خارج کشور
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی با اشاره به برنامه ریزی برای تبلیغ بین الملل، بر لزوم آشنایی طلاب و فضلا با مسائل روز دنیا برای تبلیغ در داخل و خارج کشور تأکید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار داشت: امروز نیازمند فضلا و کتاب های اسلامی متقن هستیم که بتوانند اسلام را به زبان روز در دنیا معرفی کنند.

وی ابراز داشت: اسلام در اروپا در حال رشد بوده و انتظار می رود طلاب و فضلا به مسائل روز دنیا آشنا باشند و مسئولان برای تبلیغ در داخل و خارج از کشور برنامه ریزی درست داشته باشند.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با اشاره به اینکه می توانیم از ظرفیت مبلغان مجمع نمایندگان طلاب استفاده نماییم، خاطرنشان ساخت: آماده ایم همکاری میان آستان حضرت عبدالعظیم حسنی، مجمع نمایندگان طلاب و مؤسسه دارالحدیث تقویت شود.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ضمن بیان فعالیت های کمیسیون ها، مجامع استانی، اساتید نخبه و ایثارگر و ظرفیت های گوناگون مجمع نمایندگان طلاب، آمادگی این مجمع برای همکاری های فرهنگی، تبلیغی و علمی با آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مؤسسه دارالحدیث را اعلام کرد.

نیازمند معرفی اسلام به زبان روز دنیا هستیم

ارسال نظرات