۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۴۶۹۹۹
مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا مطرح کرد؛

برگزاری هماهنگ آزمون جامعه الزهرا در اسفندماه

برگزاری هماهنگ آزمون جامعه الزهرا در اسفندماه
خانم اشرف سادات ارمکان با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون جامعه الزهرا(س) اسفند ماه است، گفت: آزمون به صورت هماهنگ در سه مقطع سطح دو، سطح سه و سطح چهار برگزار و آزمون بازپذیری نیز در همان روز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم اشرف سادات ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) پیش از ظهر امروز در نشست خبری آغاز پذیرش جامعه الزهرا سلام الله علیها در سال تحصیلی 1403 - 1404 که در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا(س) با ابراز امیدواری نسبت به اینکه خیرات و برکات نشست خبری امسال مانند سال گذشته به جامعه الزهرا(س) برسد، گفت: امیدوارم مبلغینی خوب و مفید از این مکان مقدس به جامعه ایران و سراسر دنیا اعزام شوند.

خانم ارمکان اظهار داشت: از امروز پذیرش جامعه الزهرا(س) برای سال تحصیلی جدید شروع می شود و تا 19 دی ماه ثبت نام ادامه خواهد داشت؛ زمان برگزاری آزمون اسفند ماه است و آزمون به صورت هماهنگ در سه مقطع سطح دو، سطح سه و سطح چهار برگزار خواهد شد، آزمون بازپذیری نیز در همان روز برگزار خواهد شد.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) افزود: برای اینکه مشکلی برای افرادی که می خواهند ثبت نام کنند پیش نیاید، میز خدمت برای افرادی که با مشکل مواجه می شوند قرار می دهیم تا ارتباط مستقیم با جامعه الزهرا(س) داشته باشند؛ پذیرش طلاب بین الملل نیز از یک آذر ماه برای کشورهای مختلف شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مکان برگزاری آزمون ها در 31 مرکز استان کشور برقرار است، تصریح کرد: این آزمون اسفندماه در رشته های آموزشی جامعه الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات