۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۵۰۰۰۱
امام جمعه ساوه:

امروز بزرگترین گناه استفاده نادرست از آب و هدر دادن آن است

امروز بزرگترین گناه استفاده نادرست از آب و هدر دادن آن است
امام جمعه ساوه با اشاره به وضعیت نامناسب آب در ساوه، گفت: بدانیم امروز بزرگترین گناه استفاده نادرست از آب و هدر دادن آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ساوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به وضعیت نامناسب آب در ساوه گفت: فردا جنگ آب است و باید در مصرف آب تدبیر کرده و بدانیم امروز بزرگترین گناه استفاده نادرست از آب و هدر دادن آن است.

وی با تاکید بر اینکه اسراف یکی از اقدامات نابخردانه است خاطرنشان کرد: امروز بزرگ ترین جهاد مسوولان تدبیر و مدیریت در مصرف آب در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خانگی است و مردم نیز باید در استفاده از آن صرفه جویی کنند.

خطیب جمعه ساوه به عملیات موشکی سپاه اشاره کرد واظهارداشت: دوشنبه شب گذشته مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل مورد حمله موشکی سپاه قرار گرفته و منهدم گردید. به گفته مقامات سپاه این آغاز انتقام از تروریست‌ها بوده و تا آخرین نفر آنها مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در واقع سپاه پاسدارن به نمایندگی از مردم ایران با این اقدام خود ضمن شروع انتقام‌گیری از قاتلان زنان و کودکان بی‌گناه حملات تروریستی، اهداف مهم دیگری را نیز محقق کرده که از جمله این اهداف این است که این عملیات ثابت کرد که هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست ها وجود ندارد و آنها در صورت انجام هر اقدام کور تروریستی بایستی منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشند که آنها را به دام انداخته و به سزای اعمالشان خواهد رساند.

امام جمعه ساوه با هشدار به برخی کشورهای منطقه افزود: مزدوری برای اسراییل علیه ایران به قیمت جانتان تمام خواهد شد، این امر شاید دیر و زود داشته باشد اما هرگز سوخت و سوز ندارد.

حجت الاسلام رحیمی بیان داشت: ایران برای ایجاد بازدارندگی در مقابل دشمنان از یکی از ابزارهای خود استفاده کرده و این پیام بسیار مهم را به دنیا گوشزد نمود که هر چند مایل به افزایش تنش و درگیری در منطقه نیست اما در عین حال با قدرت از منافع مشروع و به حق خود دفاع کرده و اجازه هیچ گونه سوء استفاده‌ای را به دشمن نخواهد داد.

ارسال نظرات