۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۷۵۰۱۷۳
با حضور مسولان و اهالی شعرو ادب؛

کتاب مثنوی «صبح صادق» در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان رونمایی شد

کتاب مثنوی «صبح صادق» در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان رونمایی شد
اصفهان - همزمان با سالروز میلاد خجسته امام جواد (ع) در ششمین همایش ملی شعر پدر از کتاب مثنوی صبح صادق نوشته حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی مؤلف کتاب «مثنوی صبح صادق» در ششمین همایش ملی شعر پدر و رونمایی از کتاب «مثنوی صبح صادق» که درسالن اجتماعات غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد، گفت: شعر زیباترین و مؤثرترین و نویدبخش‌ترین پیامی است که شاعر به جامعه خود منتقل می‌کند و دل‌ها را متوجه خود می‌کند و باب تفکر و تأمل را به سوی دیگران باز می‌کند.

وی افزود: در این کتاب بعد از مجموعه صلای عشق، ترکیب بند اردهال، مثل برگ، نیلوفرآن آبی و مثل او، تلاش شد با زبان شعر به احیاء فرهنگ اهل‌بیت (ع) در حد توان در قالب پیام‌ها و اخلاقیات و هدایت و ارشاد شیعیان خود پرداخته شود.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: از آنجا که تصمیم بر این بود تا کلیه مثنوی‌ها در یک مجموعه با عنوان مثنوی صبح صادق قرار گیرد کتاب حاضر مجموعه مستقل مثنویات است که امید است در چاپ بعدی به صورت دیوان «کلیات» آثار در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان یادآور شد: مثنوی صبح صادق در ۶۴۰ صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات سلمی نگین در شمارگان ۵۰۰ نسخه و با چاپ چاپخانه کمیل قم روانه بازار نشر شد.

لازم به ذکر است، همزمان با سالروز میلاد خجسته نهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جواد (ع) در ششمین همایش ملی شعر پدر با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ و ادب از کتاب «مثنوی صبح صادق» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان رونمایی شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات