۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۷۵۱۶۴۰
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه:

آیت الله کفعمی بهترین الگوی تبلیغی و انقلابی است

آیت الله کفعمی بهترین الگوی تبلیغی و انقلابی است
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با اشاره به این که افرادی همچون آیت الله کفعمی خراسانی الگوی طلاب و فضلای حوزه های علمیه هستند بر معرفی بیش از پیش الگوها برای طلاب و فضلای حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در کنگره بزرگداشت چهلمین سالروز درگذشت آیت الله محمد کفعمی خراسانی که صبح امروز در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد با اشاره به خصلت ها و ویژگی های بارز علمی، اخلاقی و مردمی آیت الله کفعمی خراسانیاظهار داشت: این خصلت ها و ویژگی ها به گونه ای است که لازم است همایش های متعددی از ایشان برگزار شود.

وی افزود: افرادی همچون آیت الله کفعمی خراسانی الگوی طلاب و فضلای حوزه های علمیه هستند و باید این الگوها برای طلاب و فضلای حوزه، بیش از پیش معرفی شده و سیره این علما برای آنان و عموم مردم شناسانده شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه که به نمایندگی از آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در همایش حاضر شده بود، بیان داشت: آیت الله کفعمی خراسانی شخصیتی است که ارتباط خود با مردم را قوی کرده بود؛ همان چیزی که لازمه مبلغان دینی است.

وی افزود: مبلغ دین علاوه براین که باید عالم باشد، لازم است ارتباط و تعامل خوبی با مردم و افراد مختلف جامعه نیز داشته باشد تا بتواند به موفقیت های تبلیغی گسترده ای دست پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری ابراز کرد: آیت الله کفعمی بهترین الگوی تبلیغی و انقلابی است که برای همه اقشار خدمت رسانی می کرد و از جمله افراد انقلابی بدون ترس بود که در میدان مبارزه با دشمنان ملت، در صحنه مانده و تا پیروزی انقلاب اسلامی با رژیم ستمشاهی مقاومت کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در پایان اظهار داشت: آیت الله کفعمی بر اساس عمل به تکلیف الهی با وجود این که می توانست در شهرهای قم یا مشهد اقامت کرده و عمر خود را در رفاه و آسایش به پایان برساند؛ اما رنج کار در سیستان و بلوچستان را به جان خرید و با قبول کردن رنج و زحمت های فراوان در خدمت مردم سیستان به تبلیغ دین و احکام اسلامی پرداخت.

ارسال نظرات