۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۵۱۷۰۵
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان خبر داد؛

اعزام ۵۰ مبلغ به بقاع متبرکه استان لرستان

اعزام ۵۰ مبلغ به بقاع متبرکه استان لرستان
حجت الاسلام عباس زاده گفت: به مناسبت دهه مهدویت و برگزاری اعیاد شعبانیه 50 مبلغ بومی و غیر بومی به بقاع متبرکه استان لرستان اعزام شده است.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های نیمه شعبان در 60 بقعه متبرکه استان لرستان بیان داشت: در این راستا از ظرفیت تبلیغی 50 مبلغ بومی و غیر بومی استفاده می شود.

معاون اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: تزیین بقاع متبرکه، مولودی خوانی و برپایی ایستگاه صلواتی و سخنرانی از جمله ویژه برنامه های دهه مهدویت در بقاع متبرکه است.

وی عنوان کرد: برپایی خیمه های معرفت با محوریت جهاد تبیین و تشریح لزوم مشارکت در انتخابات از یگر برنامه هایی است که با حضور و سخنرانی مبلغان و کارشناسان دینی برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به مراسم احیا شب نیمه شعبان در بقاع متبرکه لرستان عنوان کرد: امام زاده زیدبن علی(ع) در خرم آباد، امام زاده محمد و ابوالوفاء شهرستان کوهدشت، امام زاده جعفر(ع) بروجرد، امام زاده زیدبن علی(ع) شهرستان دورود، امام زاده قاسم(ع) شهرستان ازنا و پیر امام در شول آباد الیگودرز میزبان برنامه احیا شب نیمه شعبان هستند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای برنامه های نیمه شعبان تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت و آشنایی با سیره حضرت مهدی (ع) در جامعه است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات