۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۵۲۷۷۰
حجت الاسلام نستوهی:

حضور ملت در انتخابات عمل عینی به یک معروف بزرگ و پرهیز از بی تفاوتی بود

حضور ملت در انتخابات عمل عینی به یک معروف بزرگ و پرهیز از بی تفاوتی بود
حجت الاسلام نستوهی گفت: انتخابات یازدهم اسفند ماه بار دیگر برگ زرینی بر دفتر افتخارات ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی بویژه مردم آذربایجان افزوده گشت.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدحسن نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی در گفتگو با روابط عمومی ستاد انتخابات یازدهم اسفند ماه را برگ زرینی بر دفتر افتخارات ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی بویژه مردم آذربایجان بیان کرد و افزود: حضور ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری عمل عینی به یک معروف بزرگ و پرهیز از بی تفاوتی بود.

حجت الاسلام نستوهی تصریح کرد: دعوت گسترده مردم عزیزمان برای شرکت در انتخابات مصداق دعوت به خیر و تغییر سرنوشت بود که از مصادیق امر به معروف است.

وی تاکید کرد: این حضور با شکوه و مقتدر و با عظمت مردم بصیر و آگاه ،بار دیگر ناامیدی بدخواهان نظام اسلامی و دشمنان ایران سرافراز را موجب گردید.

دبیر ستاد امر به معروف این پیروزی بزرگ را به مردم فهیم، متدین، ولایی و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی و نامزدهای پیروز تبریک گفت و در ادامه افزود: انتخابات فرصتی طلایی برای مردم است تا صدای خود را به گوش مسئولان برسانند و در سرنوشت کشور خود مشارکت کنند.

حجت الاسلام نستوهی در ادامه بیان کرد: بنده نیز به نوبه خود کسب بیشترین آرا و شسکتن رکورد بیشترین آرای چندین دوره مجلس خبرگان استان توسط منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله دکتر آل هاشم نماینده مکرم و معزز ولی فقیه در استان، امام جمعه محبوب و مردمی تبریز و رییس ستاد امر به معروف استان را تبریک عرض می نمایم.

وی تاکید کرد: بزرگترین پیام انتخاب آیت الله آل هاشم با رای بالا و رکورد زنی ایشان به مسئولین این بود که باید مردمی باشند و با صداقت برخورد کنند و از هیچ کاری در خدمت به مردم دریغ نکنند.

در پایان دبیر ستاد امر به معروف گفت: هم چنین از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای هیات های پرتلاش و محترم اجرایی، نظارت، بازرسی، شورای تامین، نیروهای امنیتی و انتظامی و رسانه‌ها که در پوشش اخبار مربوط به انتخابات و اطلاع رسانی شفاف و دقیق حماسه آفریدند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وحید نستوهی
ارسال نظرات