۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۵۲۹۷۷
فرماندار کاشان:

۸۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت برای شهدای کاشان منتشر شده است

۸۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت برای شهدای کاشان منتشر شده است
اصفهان – شریف زراعی گفت: تاکنون نزدیک به ۸۰ کتاب در حوزه ایثار و شهادت برای شهیدان والامقام این شهرستان چاپ و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان محمد شریف زارعی پیش از ظهر امروز در دهمین نشست ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای کاشان گفت: این کتاب‌ئها باید جمع‌آوری و در مکانی که با عنوان کتابخانه شهدای کاشان در دسترس عموم مردم قرار داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان اردیبهشت سال آینده، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان برای هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن این کنگره تاکید کرد افزود: این شهرستان از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که برای برگزاری این کنگره ملی باید از آنها استفاده کرد.

فرماندار کاشان با بیان اینکه شهدا جانشان را که بهترین سرمایه آنها بود در طبق اخلاص گذاشتند، اظهار داشت: هنرمندان باید با تولیدات هنری عکس، فیلم مستند و انیمیشن فاخر، تاثیرگذار و ماندگار، سیره شهدا را در جامعه نشر دهند و تمرکز ویژه بر این مهم داشته باشند.

وی بر جمع‌آوری آثار شهدا با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان تاکید کرد و با اشاره به اینکه آثار شهدا و وصیت نامه‌های آنها باید جمع آوری شود، افزود: بانک اطلاعات شهدا نیز به طور کامل در اختیار دبیرخانه کنگره ملی شهدای کاشان قرار گیرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات