۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۵۶۰۲۸
مسئول ساماندهی گروه‌های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه علمیه:

طرح "حجاب کرامتی" در دهه کرامت/"طرح نور" در راستای حمایت از حجاب

طرح
حجت الاسلام کلاته از طرح حجاب کرامتی در دهه کرامت خبر داد و ابراز کرد: طرح حجاب کرامتی به همت موسسه امیربیان و مدرسه امام کاظم علیه السلام تلاش دارد تا واقعیت حجاب را به جامعه نشان دهد.

حجت الاسلام رمضانعلی کلاته مسئول ساماندهی گروه‌های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه علمیه در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ضمن بیان اینکه بحث حجاب از موضوعات چند بعدی است و باید عملیات‌های متعددی در مورد آن تعریف شود، اظهار داشت: موضوع و جنس و سنخ حجاب فرهنگی است و باید کسانی که در حوزه فرهنگی مسئولیتی دارند در این موضوع اقدام کنند.

مسئول ساماندهی گروه‌های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه علمیه در کنار کار فرهنگی کار‌های سلبی در حمایت از حجاب را لازم دانست و افزود؛ طرح نوری که توسط نیروی انتظامی برنامه ریزی شده است یکی از اقدامات مهم در حمایت از عفاف و حجاب در جامعه است.

طرح نور نیروی انتظامی پشتیبان کار‌های فرهنگی

حجت الاسلام کلاته با تاکید بر اینکه نباید اجرای طرح نور افراد جامعه را از وظیفه اصلی که کار فرهنگی است غافل کند، گفت: طرح نور نیروی انتظامی در واقع یکی از اقدامات پشتیبان کننده از کار‌های فرهنگی است؛ کار فرهنگی اصل است و کار‌های دیگر فرعی محسوب می شوند.

مسئول ساماندهی گروه‌های تبلیغی معاونت تبلیغ حوزه علمیه از طرح حجاب کرامتی در دهه کرامت خبر داد و ابراز کرد: طرح حجاب کرامتی به همت موسسه امیربیان و مدرسه امام کاظم علیه السلام از سه راه بازار حرم حضرت مصومه علیها السلام تا منطقه سالاریه در مغازه ها، پاساژها، میادین، بوستان‌ها و پارک‌ها، اجرایی خواهد شد و تلاش دارد تا واقعیت حجاب را به جامعه نشان دهد.

لزوم حضور مردم در میدان عفاف و حجاب

حجت الاسلام کلاته با تاکید براینکه برای اصلاح بحث حجاب در جامعه باید همه مردم به میدان بیایند، تصریح کرد: امروز دشمن با تمام توان برای حیازدایی و بی‌عفتی جوانان به میدان آمده و برای مقابله با هجمه دشمن حضور مردم در میدان فرهنگی مانند حضور نیروی انتظامی در طرح نور واجب و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مؤلفه‌ها و شاخصه‌های طرح نور باید مورد دقت واقع شود تا دشمن سوء استفاده نکند، گفت: بی‌حجابی باعث سرنگونی برخی کشور‌های اسلامی مانند اندولس شد؛ طرح حجاب کرامتی واقعیت، آثار و پیامد رعایت حجاب در جامعه به صورت چهره به چهره را به مردم نشان خواهد داد.

ارسال نظرات